nedjelja, 14. veljače 2016.

Kako se riješiti peruti? :)


Svi smo se barem jednom susreli sa bijelim mrvicama u kosi, zvanim peruti. Koliko smo šampona koristili samo da to prođe, ali ništa. Nekada nije stvar da koristimo šampon za perut, već možda trebamo nešto promjeniti u našem način života ili čak hranjenja.

HRANA
Perut se uglavnom stvara zbog masnoća i šećera. Zato bi bilo poželjno da se smanji unos namirnica koje sadrže previše masnoće i šećera, a da jedemo zeleno povrće. Zeleno povrće sadrži mnoge vitamine kao što je vitamin B i cink.

ŠAMPONI
Ja sam prije nekoliko godina također imala perut i koristila sam Head and shoulder. Meni je odmah nakon prvog pranja pomogao, ali znam da mnogima i ne pomogne. Također čula sam sve preporuke i za šampon Fitoval. Najbolji šamponi za to su koji sadrže antimikotik ketokonazol jer smanjuje nastanku peruti. 

SREDSTVA ZA KOSU
Lakovi za kosu, pjene i drugo su razlozi nastanku peruti. Ako ih koristite, onda bi trebali prestati. Oni zatvaraju pore i čine da je pojavljuje sve više i više peruti, a to vam nije u cilju.


Sad vam donosim neke dodatne savjete ili trikove:
• Ogulite jabuku, izvadite središnji dio te jabuke, sameljite i pomješajte s vodom. Namočite kosu, nanesite smjesu, držite 10 minuta i poslije isperite i kosu operite nekim blagim šamponom.

• Kosu smočite, nanesite šaku sode bikardone, trljate u kosu do 2 minute i poslije dobro ispreite kosu da vam slučajno ne ostane sode bikarbone. Nakon toga kosu nije potrebno prati šamponom.  Rezulteti će biti vidljivi tek nakon nekoliko tjedana jer će tjeme početi proizvoditi ulja i smanjit' će se perut.

• U vlasište kose nanesite dvije žlice limuna i isperite. Postupak bi trebalo ponavljati svaki drugi ili treći dan dok perut nestane.

Nadam se da će vam savjeti biti od pomoći i da ćete se riješiti peruti. Ako i vi znate neki trik za nestanak peruti, pišite u komentare. :)

22 komentara:

  1. Sjajan post, jako koristan jer danas mnogi imaju problema sa peruti! :)

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni perut i ne predstavlja veliki problem, jednom sam imala veliku količinu, nisam znala šta da radim, ali, ne znam, samo je nestala. :D
    Ali ukoliko se to ponovi, ovi saveti će mi koristiti. :) <333333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti savjeti ubuduće biti od pomoći.♥

      Izbriši
  3. Imam perut, ali malu kolicinu- Ja sam dugo koristila Head & Shouldress ali mi nije pomogao, onda sam otkrila [ampon od koprive, koji mi je mnogo pomogao ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šampon od koprive, pa čak i od kamilice su super za nestanak peruti. :)

      Izbriši
    2. Ja sam probao sve I svasta I na kraju mi je najvise pomogao sampon od koprive.

      Izbriši
  4. Nikad nisam imala problema sa peruti,al ako budem hvala na savjetima:)

    http://lorenafashionblog.blogspot.hr/2016/02/savjeti-za-sminkanje.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Imam velike probleme s peruti, već par godina. Koristila sam i Head&Shoulders, šampon koji je dosta skup, ali ipak ne pomaže. Zatim, isprobavala sam mnoge šampone, Johnson Baby, Hellena, Afrodita, Palmolive, Mustela i mnooogi drugi, nijedan nije pomogao. Jedino što mi je pomoglo je bila morska voda, ovo ostalo nema nikakvog utjecaja, ali post može poslužiti. :)

    anniesecret24.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    OdgovoriIzbriši
  7. Super saveti, pokusacu. ☺

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post i super saveti!
    Ako si za uzajamni follow, javi mi na mom blogu! :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post! Saveti su korisni! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Super post ♥
    Mislim da je jako korisno jer sam se ja dvije godine borila s peruti i evo već sam 2 godine čista hahah
    Najviše mi je pomogao HS šampon ♥
    A i savjet za one koji imaju suhu kosu,a imaju perut,neka kupe baby ulje i umasiraju u glavu ♥



    Zapratila sam te,pa ako želiš uzvrati ♥


    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na prijedlogu i drago mi je što ti se sviđa post. :)

      Izbriši
  11. Nemam perut,ali mislim da su ovi saveti bas korisni! :)
    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši