Preskoči na glavni sadržaj

Favoriti mjeseca siječnja 2016.

Kao da sam jučer čekala Novu godinu, a već smo ušli u drugi mjesec. Što se mene tiče, siječanj je jako brzo prošao. Da li je to zbog praznika, škole ili nečeg trećeg, nisam zaista sigurna.
Nemam previše proizvoda za prošli mjesec, ali i ovo što sam korisila sam voljela i nadam se da ću i dalje koristiti. :)

Ovo labello sam kupila prije neka tri tjedna i oduševilo me. Znala sam i od prije da je labello odlično, ali ovome se nisam nadala. Što se tiče mirisa, ne može bolji! Miriše po malini, roze je bolje i ako ga stavite malo više, ostavlja blagu rozu boju. Jako lijepo hidrira usne, budu mekane. Jedina mana mu je što nije baš praktičan u ovoj tubici, pošto se rukama treba dirati, ali sve u svemu je odlično.
Cijena: 18 kn, 288.91 dinara, 4,85 KM.

Ovu kremu ste mogli vidjeti u Collab postu. Koristim ju nekada od 7.mjeseca prošle godine i nisam ju ni pola potrošila, a koristim ju svaki dan. Krema je malo vodena, pa zato ne stavljam puno. Sasvim mala količina je dovoljna za cijelo lice. Koristim ju svako jutro kada se umijem i navečer pred spavanje.
Cijena: 23 kn, 369.17 dinara, 5.85 KM.

Kao što sam u prošlim favoritima napisala, tradicija je postala da u svakom ovakvom postu ubacim po neki dezodorans. Ovaj sam koristila i ljetos, pa sam onda kupila neki drugi. Miris je jako lijep, ugodan, postojan je skoro pa cijeli dan. Nemam ništa više reći o ovome proizvodu. :)
Cijena: 25 kn, 401.27 dinara, 6.36 KM.

Ovo je jedan novi proizvod. U paketu su se nalazila dva proizvoda: ovo mlijeko za tijelo sa slike i neko ulje za tijelo koje nisam isprobala. Ovo mlijeko sam koristila nekoliko puta i mogu vam reći da je odlično. Ima ugodan miris kao i svako mlijeko za tijelo, lijepo njeguje kožu. Marka ovoga je Essens, a NE Essence. :D

Volim kreme koje hlade kožu i koje daju neku svježinu. To upravo radi ova krema. U pitanju je Himalaya herbals. I nju sam dobila na poklon, pa vam ne mogu napisati cijenu jer ju ne znam. Ima neki neobičan miris, ali je jako, jako lijep i osvježavajuć. Uglavnom mažem ruke pred spavanje i lijepo ih rashladi. :)

Ovaj mjesec nema puno proizvoda, ali imala sam potrebu napisati post o mjesečnim favoritima kao i svakoga mjeseca. :)

Ako se još niste prijavili za GIVEAWAY onda još imate vremena i možete sudjelovati.♥


Primjedbe

  1. Odlicno je sto si pisala u dinarima inace se ne bih snasla. ♥ SUper favoriti. Imam i ja ovo labello samo moje mirise na vanilu
    Novi: Outfit post

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.♥ I ja imam također od vanilije i makadamije, i super je. :)

      Izbriši
  2. Super post!♥
    xoxo

    http://blogbymysteriousgirl.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post,nesto sam pogresila u proslom komentaru pa sam morala da izbrisem.Inace,nisam probala Labelo u ovim kutijicama,ali planiram.Takodje i ja volim kreme sa efektom hladjenja ruku.

    lepotaodaleks.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uzmi ova labella, odlična su i sigurno će ti se svidjeti. :)

      Izbriši
  4. Odlični proizvodi. Imala sam Labello samo ono plavo, ali sam ga negde izgubila, ali oblična su ♥

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo labello sam koristila i nameravam ponovo da kupim, ali s drugim mirisom naravno. :D Jako je lepo što cene pišeš u različitim valutama, mnoge blogerke ni cenu ne napišu, a imaju čitatelje iz okolnih država. :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post jako mi se sviđa:)
    http://lorenafashionblog.blogspot.hr/2016/02/2016-wishlist.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Ovo labello mirise pree savrseno.. Inace jako je divno sa tvoje strane sto pises cene u drugacijim valutama, jer tako svi mi mozemo da razumemo cene.. Stvarno divno..♥♥

    Na mom blogu je novi post i znacilo bi mi da pogledas. :) I uclani se ako zelis. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, odlično je labello. :) I hvala ti puno.♥

      Izbriši
  8. Odlican post :D
    http://ilofashion5.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post. Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.

    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  10. Sjajan post! Mislim da cu kupiti labello koje si pokazala, izgleda mi bas kao dobar proizvod, a kao sto i kazes, lijepo mirise *-*

    ❤ kreativanblog.blogspot.com ❤
    -molim te uclani se ako zelis, blizu smo 100 clanova! Hvala ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Labello je super i zaista ga preporučujem.♥

      Izbriši
  11. Koristim labelo koje si prikazala i prezadovoljna sam njime. :)


    Ako želiš, pogledaj moj blog, danas sam izbacila prvi post. :)
    iwanttobehappybydanica.blogspot.com/?m=0

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…