Preskoči na glavni sadržaj

Desk tour + promjene na blogu


Moj radni stol u sobi je mjesto koje nekako najviše volim u sobi. Iako je stol mal, ja ga volim i tu učim uvijek nekoliko sati. Ako vas zanima sadržaj mog radnog stola, ostanite ovdje i nastavite čitati. Također, na kraju posta imam jednu obavijest za vas, što se tiče bloga. :)

Ovako izgleda moj radni stol. Okej, možda je nekima od vas malen, ali vjerujte mi da ga obožavam i cijela soba mi je mala, pa tako i stol. Inače, volim male sobe i male stolove. Šta ću, takva sam. :D


Ovo je pogleda na radnu površinu. Zanemarite ove kao mrlje na stolu, pokušala sam to ukloniti ali ne može. Uzimajući u činjenicu da ovome stolu ima i preko 15 godina, onda super. :D Na stolu možete vidjeti da imam lampu, uokvirenu obiteljsku sliku samo što sam je prekrila i jednu časicu. Idemo u razgledavanje. :)

Sa lijeve strane moga stola se nalazi lampa. Odnosno dvije, samo što ovu Hello Kitty ne upotrebljavam baš, stoji samo kao ukras. Uvijek na stolu imam i jedno labelo, a ovog puta je tu Lip butter od vanilije. Kao što sam gore napisala, tu imam i obiteljsku sliku, samo sam je prekrila jer je to za mene jedan dio moje privatnosti i nadam se da razumijete.

Zatim sa desne strane imam časicu sa kemijskom, olovkom, markerima, škaricama. Također, tu je i krunica. Kraj časice, kao što možete vidjeti, imam jedan križ i vjenčani prsten od moje pokojne bake koji mi je ostavila kao upomenu. :) Ova čaša mi je skroz fora i baš je nekako volim.

Kao što i svaki stol ima ladice, tako i ima i moj. Pa krenimo u obilazak.

U prvoj ladici držim neke meni bitne stvari, tipa novčanik, putovnicu, riječnik stranih riječi i neke blokove, knjige, malu pernicu, itd...

U drugoj ladici imam neke CD-eve od vjenčanja meni bliskih osoba, neke filmove, naravno i dva planera - jedan za blog, a drugi za školu. Tu imam i selotjepe, punjač za mobitel i još neke sitnice.

Treća ladica je po meni najzanimljiva. A zašto? Pa kao i svako žensko volim čitati časopise, pa tu odlažem neke od njih, tipa Gloria, Ok! i mnogi drugi. Imam neku igricu za računalo, zatim neke dokumente. U ovoj crvenoj posudici držim neke gumene narukvice koje baš i ne koristim. Plavi pingvin je maskica od mog prošlog mobitela ali ga čuvam kao uspomenu. Žao mi je ga baciti. :)

I na kraju, u zadnjem odjeljku, škole knjige i bilježnice. Nimalo zanimljiv sadržaj, znam. Tu držim sve knjige, bilježnice, neke važne papire za školu. Uglavnom, školski dio da ga tako nazovem. :)

I kao što sam najavila u samome početku, sada vam najavljujem koje su to promjene na mome blogu. Naime, odlučila sam da postove od danas izbacujem TRI PUTA tjedno. I to danima, SRIJEDA, PETAK I NEDJELJA. Planiram da ih izbacujem u 16 sati, ali još ću razmisliti o tome. Bitno je da sada znate kada možete očekivati nove postove.

Nadam se da vam je mali desk tour svidio. Ako jest, pišite mi u komentare, također možete pisati što vi držite u svome radnome stolu, mada svatko ima sličan sadržaj. I to je to za ovu nedjelju. Čitamo se u srijedu! :*

Primjedbe

  1. Radni sto to izgleda baš slatko. :)
    Super post!

    http://iwanttobehappybydanica.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Danijela ovo je stvarno super. Ja sam već tebi rekla kako obožaam da čitam tvoj blog i da jedva čekam da objaviš novi post. Jako mi se sviđa tvoj način pisanja, baš kao i tvoj radni stol. Jeste mal, ali to je nekako i dobro jer se lakše snalaziti na malome stolu ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!♥ Slažem se da se mnogo lakše snalaziti na malome stolu. :)

      Izbriši
  3. Stol je malen, ali ipak si uspjela ostati organizirana što je super. :)
    Ja imam veliki radni stol za kompjuter, pa ima previše stvari na njemu i ne mogu se organizirati. A te mrlje stalno imam, jer često brat i sestra budu za kompjuterom kad mene nema... Pa sestra lakira nokte, brat jede, šara po stolu, onda poludim! haha

    Annie's secret

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na divnim riječima. :) I ja sam prije nekoliko godina imala malo veći radni stol, ali sam ga izbacila iz sobe i stavila ovaj. :)

      Izbriši
  4. Sjajan post! Ja radni stol u svojoj sobi praktički nisam ni koristila, uglavnom sam sjedila za onim velikim u kuhinji tako da sam ga na kraju maknula. Bio je ful neorganiziran i zatrpan knjigama. Ti si vidim uspjela sve svrstati na svoje mjesto. Sviđa mi se što točno znaš gdje ti što stoji i opet imaš dovoljno mjesta. Ideš u gimnaziju ? Ja sam prva godina hahh, užas.
    Novi post kod mene pa pogledaj: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. :) Ne, ne idem u gimnaziju već u HTT (hotelijersko-turistički tehničar), ali hrvatski i još neke predmete radimo po gimnazijskom programu. :)

      Izbriši
  5. Presladak ti je! Moj je bas veliki haha i onda kada ucim razbacam knjige po celom radnom stolu :) Super post
    Novi post ----> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši
  6. Radni sto ti je presladak! Moj je dost aveći, ali imam dosta stvarčica po njemu i uvek mi je mali i onda kako završim jedan predmet, tako knjige spustim na pod :D

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. :) Tako sam i ja prije sa knjigama radila, ali našla sam i njima mjesta u ladici. :D

      Izbriši
  7. Divan radni sto! :)
    Ova Kitty lampica mi se baš sviđa! :)
    Radni sto ti je baš organizovan i uredan. Sadržina mog je slična, a novčanik je predivan! <3333333333

    eslyisworldview.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  8. Sjajan post, slike su odlicne :-)
    Uclanila sam se na tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti :-**

    POGLEDAJTE MOJ NOVI POST I UCLANITE SE ❤
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2016/02/coat.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Katarina. :) Pogledat' ću tvoj blog.

      Izbriši
  9. Odličan post, jako zanimljiv! Sviđaju mi se stvarčice, a najviše krunica i prsten:D Također imam Ok časopise, obožavam ih citati :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…