subota, 16. siječnja 2016.

Zimske kombinacije za školu.

Pozdrav svima! Neko vrijeme me nije bilo na blogu i žao mi je zbog toga, ali neke loše stvari su mi se događale ovaj tjedan i zaista nisam imala snage da pišem za blog. Uglavnom, iskupiti ću se za to i sljedeći tjedan malo više pisati. :) Kako vam je prošao ovaj prvi tjedan u školi vama koji ste krenuli?

Za danas sam vam pripremila post u kojem ću vam pokazati pet odjevnih kombinacija za školu. Ovo je, mogu reći, najtraženiji post na mome Asku. Pa krenimo.

Svi mi imamo dane kada bi se sredili i obukli nešto malo drugačije nego inače. Prva kombinacija je upravo takva, malo svečana. Kaputić, džemper (naravno, nećemo zimi oblačiti majicu do pupka kao što je na slici), farmerice i tenisice. I uz to neki nakit da podignemo kombinaciju na malo veću razinu.


Kao kada bi se nekada sredili, tako nam nekada nije do ničega i obukli bi nešto sportski i tako otišli u školu. I sportske kombinacije mogu jako, jako lijepo izgledati samo ako odaberete pravu odjeću. Ovo je nešto što bih ja nosila i definitivno se vidim u ovoj kombinaciji.


Ova treća kombinacija je definitivno moj stil i nešto što često nosim u školu. Farmerice, crne čizmice, neka majica i kožna jakna ili crni kaput. U tome se osjećam najudobnije i nešto je što lijepo izgleda. Uz to ponekad dodam neku narukvicu ili crni sat. :)


Još jedna malo elegantnija kombinacija. Moram se osvrnuti na čizmice. Predivne su mi, tražim ih već od prošle zime i ako ih nađem, nema moga broja ili nestanu. I baš mi je žao zbog toga. Kaputić je predivan, svečan, jednostavan a opet lijepo.


I za kraj jedna opuštena kombinacija. Baš je lijepo vidjeti neku kariranu košulju i preko nje obucite neki džemper. Nikad nisam nosila to, ali jednom ću morati. Pošto je zima, ne preporučujem Vansice uz ovo, već bi super išle i Timberland čizme.


I to bi bilo sve za ovaj post. Za sljedeći tjedan imam u planu nekoliko postova i nadam se da ću uspjeti napisati i objaviti. Do sljedećeg posta...♥

Broj komentara: 10:

  1. Moj stil je ova druga kombinacija , ovako nesto obozavam da nosim. Odlicne kombinacije
    NOVI POST JE NA BLOGU ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlične si kombinacije odabrala, sve je vrlo slično mom stilu. ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post!Kombinacije su sjajne!
    joxykutak12.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Svi outfit mi se jako dopadaju *_*

    - Molim te posijeti moj blog, ako želiš :) : kreativanblog.blogspot.com ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Super kombinacije! Uzvratila sam follow :)
    xoxo ♥

    ✨ forever-blogm.blogspot.com ✨ - pročitaj novi post na mom blogu i ako pratiš moj blog javi mi u komentarima kako bih ti uzvratila ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!♥ Pratim te već, tako da nemam potrebe se javljati. :)

      Izbriši