srijeda, 6. siječnja 2016.

Winterlicious tag.


Primjetila sam da skoro svaka druga bloggerica piše ovaj post, pa sam željela i ja napisati. Na dnu posta sam vidila da te bloggerice i nominiraju tko će sljedeći pisati, a ja to neću raditi. Neka piše tko hoće i kome je zanimljivo.

1.Omiljeni zimski lak za nokte?
- To je ovaj od Essenca iz limitirane kolekcije Merry berry. Boja mi se baš sviđa i otkad sam ga kupila, samo njega imam na noktima.

2,Omiljeni zimski proizvod za usne?
- Definitivno Lip butter od vanilije i makadamije. Predivno miriše, a usne baš njeguje i budu mekane nakon njega.

3.Najnošeniji zimski asesoar?
- Uvijek nosim lančić sa križem, pa eto neka bude to.

4.Najnošeniji komad odjeće?
- Obožavam ovaj crno - bijeli džemper. Debeo je, jako topao. Sprijeda je kraći, a iza je duži.

5. Omiljeni zimski parfem i svijeća?
- Essens parfem (NE ESSENCE) i ove svijeće iz DM-a predivno mirišu.

 6. Omiljeno zimsko piće? 
- Zimi obožavam vruću čokoladu, Jamnicu Sensation i čaj od šumskog voća.

7.Omiljeni novogodišnji film?
- Definitivno Sam u kući (svi dijelovi), zatim Vidio sam mamu kako ljubi Djeda Mraza.

8. Omiljena zimska hrana?
- Sve jedem tako da nemam omiljenu zimsku hranu. :D

9. Omiljena novogodišnja pjesma?

10. Omiljena novogodišnja dekoracija?
- Lampice, definitivno. :)

11. Što je na vrhu tvoje wish liste za 2016 godine i šta bi voljela dobiti?
- Nemam posebnih želja. Neka sam samo živa i zdrava i svi ljudi oko mene i to je sve.♥

12. Koji su tvoji praznični planovi?
- Dobro se odmoriti i napuniti baterije za školu.

To je sve za ovaj post. Nadam se da vam se svidio post i da ste uživali.♥


1 komentar: