petak, 1. siječnja 2016.

Sretna Nova godina!❤


Od srca bez lažnog sjaja, želim vam ljubav koje danas malo ima, sreću koja je nekako uvijek daleko kad nam treba, nadu koju često gubimo, zdravlje koje kada imamo ne čuvamo, prijateljstvo koje je danas baš rijetko, uspjeh koji nam život ne garantira. Jednostavno, želim vam sve najbolje u novoj 2016 godini!♥

Mislim da ćemo se svi složiti kako je 2015. godina prebrzo prošla. Tako će nam sigurno i ova brzo proći, pa vam želim da vam se sve želje ostave, da svi budemo bolje osobe, da budemo uvijek sretni i da imamo osmijeh na licu pa čak i kada nam lađe potonu, jer nakon kiše uvijek dolazi sunce! :)

Što se tiče proslave Nove godine, ja sam ostala kod kuće. Tko je prati na Ask-u zna da sam prehlađena i nisam željela nikamo ići. Bila sam u toplome, bilo je lijepih pjesama na TV-u, napravila sam sebi maffine, kupila grickalice i sokova. Ja sam zadovoljna kako sam dočekala ovu 2016.godinu.



Za 2016.godinu sam pripremila većinu postova, samo ih moram rasporediti kada ću ih pisati. :)

Željela bih se zahvaliti svima što ste me pratili, čitali moje postove, komentirali u 2015. Nadam se da ćemo tako nastaviti i u ovoj godini i da ću biti još uspješnija, trudit' ću se!♥

Kakva je vama bila 2015. godina i po čemu ćete je pamtiti?
Kako ste dočekali 2016.godinu i jeste li se zabavili?



4 komentara: