srijeda, 27. siječnja 2016.

Kako se ja organiziram pri učenju?☺


Kada je učenje u pitanju, svatko ima svoju organizaciju koja mu najviše odgovara. Netko lekciju ukratko prepisuje na papir i tako mu je lakše učiti, neki podvlače markerom ili kemijskom najvažnije, itd. Ima mnogo načina. U ovome postu ću vam pokazati kako sam se ja organizirala za jučerašnji dan (utorak) i uslikala sam dva predmeta: zemljopis i hrvatski. Nije ništa specijalno, ali već duže vrijeme razmišljam o ovome postu i sada sam ga konačno uradila. Ostanite do kraja posta, jer na kraju imam jednu obavijest za vas. :)


Za početak, izvadim knjige koje su mi za sutrašnji dan i krenem uvijek od najtežeg i od onoga što imam najviše učiti. Prvo sam krenula sa zemljopisom.


Prvo otvorim bilježnicu i pošto imamo dosta lekcija, krenem dva puta pročitati lekcije. Naslove, podnaslove i neke definicije pišem isključivo sa kemijskom olovkom.


Kada sa razumjevanjem pročitam lekcije, uzmem marker i krenem podcrtavati ono što je najbitnije. U srednjoj školi je jako važno da sve učite sa razumjevanjem i da ne učite kampanjski. :)

Navečer sam se sjetila da moram odraditi jedan referat za hrvatski. Svi smo u razredu dobili isti zadatak, a tema nam je bila renesansa i dobili nam natuknice po kojima smo trebali odraditi to.

U tome trenutku, dok sam pisala referat, oko sebe sam imala tri lista papira što smo dobili na satu o renesansi, bilježnica po kojoj sam se vodila za pisanje tog referata, i laptop jer mi je Wikipedia i neke prezentacije dobro došle i puno su mi pomogle.

To bi bilo što se tiče moje organizacije. Kao što sam već napisala, nije ništa posebno ali imala sam želju to podijeliti sa vama. U komentare mi možete pisati kako se vi organizirate kada je učenje u pitanju.☺

Ono što sam vam htjela reći jest da u sljedećem postu, u subotu, možete očekivati giveaway na mome blogu. Ostanite uz moj blog, preplatite se jer tako imate šanse da osvojite poklon. Ali više o tome u subotu.♥


Broj komentara: 8:

  1. Love your blog!!!
    Started following your blog via GFC, would you like to follow me?

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si ovo napisala! Lijepo je da si s nama podjelila nacin na koji ucis i uvijek kad netko napise takav post i ja sama dobijem motivaciju..Btw slike su odlicne i lijepo pises ;) :D
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!! Hvala na savjetimaa!! <3 <3
    uclanila sam se pa uzvrati :) <3

    http://pinkyfashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post!Dosta stvari radimo isto, valjda je najteže naterati se učiti:)

    http://www.milicakrstic.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najteže mi se natjerati učiti, ali poslije već bude lakše.♥ I hvala ti. :)

      Izbriši