nedjelja, 3. siječnja 2016.

15 favorita 2015.godine.


Prva dva dana 2016.godine su mi baš brzo prošli. Danas sam vam pripremila post u kojem ću vam pokazati svoje favorite prošle godine, a skupila sam 15 proizvoda. :)

Prva je maskara. U 2015-oj godini sam imala priliku koristiti tri maskare, ali ova me ipak na kraju oduševila nego druge. Od Catrica je (kao što će i većina proizvoda biti u ovome postu) i jako je kvalitetna. Sigurno ću je nastaviti koristiti u ovoj godini.


Zatim je tu ruž u olovci. Marka ovoga je wet n wild. Kupljeno je u DM-u, imate neki posebni štand sa ovom markom i ima zaista veliki izvor kozmetike, ali ja sam odabrala ovaj ruž. Možda vam ne izgleda tako, ali sasvim je mat na usnama i jako je dugotrajan, čak 7 do 8 sati, što je jako veliki plus! Ovo je boja E127 a stiff pink.


Ovu paleticu sjenila sam zaista puno puta koristila i zaslužila je da se nađe u ovome postu. Imate raznih paletica, ali ja sam odabrala Rose jer su mi boje nekako ljepše nego u drugim mada su jako slične sve tri koje Catrice sadrži.


Ova dva proizvoda ću svrstati u jedno, a to su kameni puderi. Prvi je od Essenca, a drugi od Rimmela. Essenceov kameni puder imam već nekih mjesec dana, a Rimmelov možda tjedan dana i oba su zaista odlična. Ako u svojoj blizini ne možete naći Rimmel kameni puder, onda vam je moja preporuka da uzmete Essence jer je također odličan i rade isti posao.

Probala sam razne korektore ali nikada nisam bila 100% zadovoljna sa nekim da bih ga ponovno kupila i koristila. Ovaj korektor čini čuda, vjerujte mi. Već sam vam pisala kako sam imala neku užasnu bubuljicu i da nisam znala čime ću je sakriti i tu se pojavio Catrice korektor. Sakrije vam svaku bubuljicu, nepravilnost a uz to je jako jeftin.


Nisam ljubiteljica pudera, da ću imati od svake marke po jedan, ovaj mi je dovoljan. Pudere ne koristim svaki dan, jer nekada zaista nemam volje da ga stavljam i da sve to razmazujem. Ali kada se odlučim da ga koristim, to bude u jednome tankome sloju tek toliko da mi ujednači ten. Ovaj je puder malo skuplji, ali zaista vrijedi taj novac i ako te u potrazi za puderom, topla preporuka za ovaj. :)

Ako ste čitali moje postove, onda znate koliko sam hvalila Catrice olovku za obrve. Istina, odlična je i lijepo popunite s njom obrve, ali ja sam sada našla sebi nešto što mi više odgovara i sljedeći tjedan ću sigurno otići po još jedan proizvod čisto dane ostanem bez ovoga. U pitanju je Essence sjenila za obrve i dobije malu četkicu. Ja koristim obe boje, svjetliju malo na početak obrva a tamniju po cijelim obrvama. Zaista sam oduševljena s ovim i nastavit' ću i dalje koristiti.


Ove godine su mi usne bile mnogo puta ispucale i to me iskreno živciralo. Koristila sam mnogo labella da mi to prođe ali ništa. Onda sam otkrila jedan način. Medom sam namazala usne, držala sam med nekih 5 minuta i mrtve stanice sa usana sam uklonila četkicom za zube i namazala sa labellom. U tome mi je pomogao ovaj Lip Butter koji ima predivan miris. Koristim ga svaki dan a još nisam ni pola potrošila. :)

Kada su u pitanju šamponi za tuširanje, tu uvijek biram neke nježne mirise. Volim eksperimentirati sa njima, ali ovaj šampon sam ubacila u ovaj post jer je zaslužio! Limitirana je kolekcija u DM-a, a već ga prodavaju neka tri mjeseca i kada nestane sa polica, ponovno ga stavljaju. Ima baš lijep, blag miris a boja mi je neka rozo - ljubičasta. :)

Ovih je dana baš zahladilo i uvijek kada izađem vani ruke mi budu previše suhe i to me nekada zna iživcirati. Mama mi je kupila ovu kremu i bez nje ne izlazim iz kuće. Uvijek je samnom gdje god krenula. Od maslina je, baš lijepo miriše, nahrani vam kožu i ruke vam budu mekane.

Kada je njega kose u pitanju, tu imam dva proizvoda: šampon i regenerator.
Šampon je od Syossa. Jest malo skuplji ali vrijedi svaku kunu koju date za ovo. Ovaj moj šampon je za normalnu do beživotnu kosu. Koristim ga sigurno dva mjeseca i zadovoljna sam s njim.

Drugi proizvod je regenerator od Balee. Namjenjen je slaboj i tankoj kosi, a daje volumen. Otkako sam se ošišala prije dva i pol mjeseca, kosa mi je poprilično narasla, ne znam da li je to zbog regeneratora ili nečeg drugoga, ali svejedno je super.

Uvijek nakon tuširanja se namažem sa mlijekom za tijelo. Od ljetos koristim ovaj Balein i ovo mi je sigurno već 3 ambalaža ovog proizvoda. Ugodno miriše, koža se ne sija kada se namažete i možete se odmah obući jer ne ostavlja nikakve fleke kako druga mlijeka znaju ostavljati.

Nekoliko puta sam vam pisala kako obožavam boju trule višnje. Imam nekoliko lakova te boje, a ovaj mi je ipak omiljen. Nije čista boja trule višnje, nešto je između toga i roze, ali boja je svejedno lijepa i nokte stalno mažem sa ovim lakom.

I za kraj imam pjenu za kovrče. Ja imam malo valovito kosu a pošto želim kovrče, ne koristim figaro jer bih oštetila kosu, uvijek nakon pranja kose, kada je osušim sušilom, malo kosu ostavim vlažnom i napravim dvije pletenice. Tako prespavam i sutradan imam kovrče i učvrstim ih ovim lakom. I bez laka bi one meni trajala tjedan dana, ali ipak volim kada mi kosu nešto drži.

To bi bilo sve što se tiče favorita 2015.godine.Pišite mi u komentare što mislite o ovim proizvodima. :)

4 komentara:

  1. Imam i ja ono labello, jako mi se dopada. Inace lepse bi izgledalo kada bi povecala slike, ne da budu tako male♥
    Uclani se ako ti se dopadne: http://miljana-saveti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na kritici, trudit' ću se to popraviti. :)

      Izbriši
  2. Super post! Paletica je divna, a Baleinu kremu za ruke ima moja mama i kaže da odlično njeguje! Odličan blog, a izgled je divan pa sam se učlanila.

    zarinkutak.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno! Baš mi je drago što ti se blog sviđa i što si se učlanila.♥

      Izbriši