srijeda, 23. prosinca 2015.

Što obući za novogodišnju noć?

Konačno! Danas je zadnji dan u ovome polugodištu i kreću praznici. Ne mogu vam opisati svoju sreću zbog toga. Sutra Badnjak, pravljenje kolača a prekosutra definitivno moj najdraži praznik. Tjedan dana nakon Božića je Nova godina. Tom prilikom vam želim ponuditi nekoliko kombinacija za novogodišnju noć. ☺

Prva kombinacija je za one koji ne vole nositi haljine ili suknjice, a žele ipak nešto elegantno. Crne hlače, neka košulja, džemper i neke čizmice. Uz to, ako volite, možete dodati malo nakita da 'podignete' kombinaciju. Ovo je definitivno nekako moj stil, nosila bih ovo bez razmišljanja, a pošto ću Novu čekati u restoranu, za nešto ovako ću se odlučiti.


Ovo je jedna sportska kombinacija. Ako se želite ugodno osjećati, onda je ova ležerna kombinacija idealna za vas. Možda vam se čini neprikladnom kombinacijom za Novu godinu, ali ako slavite kod kuće, onda je super.

Po meni, ovo je jedna predivna i elegantna kombinacija. Haljinica je prdivnog kroja, štikle su u istoj boji kao i haljina, a nakit se odlično uklapa uz cijelu kombinaciju.☺

Ova kombinacija je nešto između elegantnog i sportskog. Ovo je nekako za mlađe djevojčice kojima nije vrijeme za štikle i za kratke haljine. Suknjica i majca se super slažu, a teksas košulja i starke odlično idu uz to.

I za kraj, još jedna elegantna kombinacija. Ova boja haljine mi se baš sviđa, ogrlica je odlična, a balerinke su baš simpatične i lijepe. Nekako je u mome stilu, ali ne bih nosila ovako nešto na proslavu Nove godine.

Nadam se da sam vam pomogla u odabiru novogodišnjih kombinacija. 
Do sljedećeg posta...♥

2 komentara:

  1. Odličan post. Najviše mi se sviđaju prva i treća kombinacija ♥

    Novi post na mom blogu http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši