subota, 5. prosinca 2015.

Potroši 5 do kraja godine.☺

Još 26 dana i slijedi nam 2016 godina. Ne znam za vas, ali ja sam jako uzbuđena i jedva čekam tu 2016. Pošto nam je ostalo još tako malo dana, odlučila sam vam pokazati u ovome postu koje proizvode želim potrošiti do kraja ove godine.

Prva stvar je ova Garnierova micelarna voda za skidanje šminke. Ovo sam kupila prije nekih 2 - 3 mjeseca i još mi je sasvim malo ostalo. Pošto koristim vlažne maramice za skidanje šminke, ovo sam skroz zanemarila ali nadam se da ću to popraviti sada.

Sljedeće je Balein gel za pranje lica. Kupljen je prije nekih mjesec dana i ostalo ga je malo više od pola. Nastojat' ću ga potrošiti i krećem opet sa korištenjem i to odmah večeras.
Zatim ovaj dezodorans. On je kupljen u Konzuma i ostalo ga je sasvim malo. Mislim da ću ovo čak i za 5 dana potrošiti ali vidjet' ćemo. :)
Ova je svijeća kupljena nekad ljetos i koristila sam je mnogo puta ali nisam jr potrošila. Pošto ima jako lijep miris (vanilije) opet ću je koristiti. Bit će mi idealna za vrijeme Božića jer volim tada da mi kuća predivno miriše. Imam još dvije ovakve pa ću sve te zapaliti jer mi je u interesu da potrošim.

I za kraj žuti Baby lips. Njega sam već od jučer počela koristiti, tako da će on čak i do Božića biti potrošen. Nikako da mi dođe red na njega da ga koristim jer uvijek nađem neki drugi ali postat' ću aktivnija što se ovoga tiče. :)


Da li i vi imate neke proizvode a planirate ih kao i ja potrošiti do sljedeće godine? Pišite mi u komentare ako imate i koji su to proizvodi. :)
U sljedeću subotu vam planiram napisati post o jednome receptu kolača koji je presladak i sve sastojke imate već kod kuće, sigurna sam! Brzo se pravi i jednostavan je, ali tome ćemo u sljedeću subotu kada dođe red na to. :)❤

1 komentar:

  1. Sretno ti u potrošnji. I ja sam napisala nekoliko postova sličnih ovome. :)



    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši