subota, 12. prosinca 2015.

Medeno srce - recept. :)

Danas je mojim roditeljima 34.godišnjica braka. Tom prilikom sam im napravila jedan kolač, koji je preukusan a i brzo se pravi. Sve sastojke imate kod kuće, sigurna sam. Ako vas zanima kako se radi medeno srce, nastavite čitati.☺


Potrebni sastojci:
200 ml vode (dvije velike čase)
200 g šećera
400 g brašna
2 kašike džema
1 kesica cimeta
1 kesica praška za pecivo
1 jedna mala kašika sode bikarbone

Sve sastojke ujedinite u jednu posudicu u kojoj ćete mutiti sve to. U narednim dvjema slikama možete vidjeti da sam brašno i šećer sipala u jednu kesicu za zamrzivač i stavila na vagu da bih dobila točno grama koliko mi treba za kolač.

Kada sve sastojke ujedinite u toj jednoj posudi, dobit' će te smjesu sa slike. Ako vidite da vam je smjesa malo gusta, slobodno dodajte malčice vode.

Možete mutiti mikserom ili onom kacijolom. Ja sam mutila kacijolom jer smatram da mi mikser baš i nije potreban za ovo.
Zatim uzmete jednu tepsiju i prijeđete preko nje sa margarinom da se smjesa ne bi zalijepila kada se ispeče i da bi lakše izrezali kockice.


Ja sam u početku pećnicu upalila na 30 stupnjava samo da mi se zagrije, a zatim sam stavila na 180 stupnjeva i tako mi se peklo 25 minuta. Dok se kolač pekao, ja sam u međuvremenu radila preljev. U jedan lonac sam ulila mlijeka (malo manje od pola lonca) i ubacila sam 200 grama čokolade za kuhanje. Kada su se počeli pojavljivati mjehurići, ugasila sam štednjak i ostavila sa strane.

I nakon 25 minuta, koliko je kolaču trebalo da se ispeće, izvadila sam ga iz pečnice i malo ostavila da se ohladi da bih mogla preliti čokoladu preko kolača. Na slici je prikazano kako kolač izgleda kada se ispeče.


Kada sam prelila čokoladu, stavila sam kolač u hladnjak da se ohladi. U hladnjaku je bio oko 10 minuta. Inače, kolač se poslužuje hladan. Kada sam ga izrezala na kockice, stavila sam sve na jedan veliki tanjur i opet ga vratila u hladnjak jer će poslije biti još bolji. 

I ovako izgleda kada je kolač sasvim gotov. :)

Nadam se da ste uživali u jednome slatkome postu. Ako vam nešto nije jasno u vezi smjese i ostalog, pišite mi u komentar i pojasnit' ću vam. Također, nadam se da će danas i moji roditelji uživati u ovome ukusnome kolaču. ☺

Do sljedećeg posta...♥

Broj komentara: 8:

  1. Odličan recept, moraću da isprobam ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Taman sam trazila neki recept i jedva cekam da probam ovaj,divan post:)
    Komentarisi moj novi post i uclani se:http://anasworld7.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti. Nadam se da će ti se svidjeti i da ćeš uživati u kolaču. :)

      Izbriši
  3. Dok sam čitala post i gledala slike setila sam se da je meni baka kada sam bila mala pravila slične kolače, možda čak i iste. Moraće ponovo da mi pravi. Uzgred odličan post i izgled bloga! <3 <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovo je definitivno najbolji kolač koji sam probala. :) Hvala ti! ♥

      Izbriši
  4. Obozavam ovaj kolac, mama i ja ga cesto oravimo! :D Inace, zovemo ga Anim kolac (ja se zovem Ana).
    Novi blog, poseti ako zelis i uvpclanibse ako ti se svidi. Hvala unapred puno! <3 -----> http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim da se svima sviđa kolač i baš mi je drago! Smislile ste zanimljiv naziv. :D♥

    OdgovoriIzbriši