petak, 25. prosinca 2015.

Kako sam provela Božić?♥

Sretan Božić svim pripadnicima Katoličke vjeroispovijesti i sve najbolje za praznike!♥

U ovome postu ću vam pisati kako sam provela današnji dan, ubacit' ću vam neke slike koje sam sinoć i danas uslikala, pa nadam se da ćete uživati. :)

Sinoć je, nakon 38 godina, pojavio puni mjesec na Božić. Moram vam reći da je prelijepo bilo i baš su ga mnogi slikali. Kada je otkucala ponoć, oko moje zgrade su bili vatrometi, a ja sam pokušala uhvatiti barem jedan s kamerom, pa na sreću i uslikala sam jedan.


Sinoć sam u 20 sati išla na polnoćku, tako da jutros nisam išla na misu i spavala sam do 10 sati. Kada sam ustala, pojela sam nekoliko kolačića (znam da nije dobro odmah ujutro jesti slatko, ali Božić je pa sam ipak prekršila to pravilo :D). Mama je spremila dvije vrste kolača - čupavci i oblatne, moje omiljene poslatice za Božić.♥

U 11 sati je slijedio obiteljski ručak. Konačno smo svi bili na okupu na ručak i lijepo smo se proveli. Pričali smo neke anegdote, šalili smo se. Prije ručka samo se pomolili i tata je meni dao tu čast da je izmolim molitvu prije ručka, iako to radi 'glava' obitelji. Svakog Božića, tijekom ručka, upalimo jednu svijeću i gori tijekom cijelog ručka.

U 12 sati smo otišli kod bake i djeda, bila je i moja najdraža teta tamo i svi smo se super proveli. Ja sam više bila ispred kuće i na mobitelu, nego u kući i s njima pričala. Djed mi je kupio jednu čokoladu i dao mi je novac za Božić. Možda će me neki od vas pitati što sam dobila od roditelja za Božić, ali moram vam reći da sam dobila ono što se ne može platiti novcem, a to je ljubav i pažnju. Ja sam im rekla da novac ne troše na mene jer imam sve što mi treba i poslušali su me. A djedu hvala, ne bunim se. :D♥

Mnogi su me pitali na Asku što ću obući za Božić, pa evo slika. Nije ništa specijalno. Danas nije hladno, tako da sam se odlučila za kožnu jaknu umjesto kaputa.

Možda će vam biti čudno što nisam stavila sliku svoje okićene jelke, ali ove godine je nismo kitili. Naime, baka mi je umrla prije nekoliko mjeseci pa nismo željeli kititi ove godine. Kako god, bila jelka okićena ili ne, lijepo smo se proveli. Večeras ostajem kod kuće, gledat ću Sam u kući 5 (u 20 sati je na RTL-u ako nekoga zanima). Nadam se da vam se sviđa post. Dobili ste mali uvid u to kako je protekao moj Božić. :)
Pišite mi u komentare kako ste vi proveli Božić, što ste dobili ispod jelke.♥
Do sljedećeg posta... :)

4 komentara:

  1. I ja cu gledati Sam u kuci 5, obozavam sve dijelove. Drago mi je da si se ovako lijepo zabavila. Ja sam takodjer rekla svojim roditeljima da ne moraju trositi na mene :)
    Vatromet je prekrasan!
    Pogledaj novi post kod mene: beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja baš obožavam Sam u kući, i nikad mi ne dosadi koliko god puta gledala. :) Bilo je i ljepših vatrometa ali ovo je jedina slika koja je dobro ispala.♥

      Izbriši
  2. Drago mi je da si lepo provela Božić. Ja ga slavim 7. januara. I ja na Božić uvek idem kod bake i ona mi da čokoladu i novac ♥ Super post ♥

    http://svetjednedevojcice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši