srijeda, 30. prosinca 2015.

Jedan dan na praznicima - collab post sa Anjom ☺

Već sam vam u nekome postu najavila da možete očekivati collab post. I evo, konačno je tu. I to sa mojoj dragom Anjom, sa bloga Anja's diary Ne mogu vam opisati sreću što napokon s njom pišem zajednički post i nadam se da će ih biti još u budućnost.♥

Tema današnjeg posta je, kao što vidite, jedan dan na praznicima. Kroz slike i tekst ćemo vam pokazati što mi radimo u jednome danu, dok nam traju praznici. Nadam se da ćete uživati.♥

Jučer sam ustala jako rano, čak u 5:30. Naime išla sam sa tetkom u Mostar i imale samo ranije bus. Prvo sam otišla u kupaonicu i obavila higijenu.
Na red je prvo došlo pranje zubi.

Zatim se umivam sa Baleinim gelom i lice čistim Essensovim gelom.
Kada sam se umila, lice sam namazala sa ovom Baleinom kremom.

Pošto sam prehlađena već nekoliko dana, svako jutro popijem jedan čaj sa limunom.

I oko 5:50 je krenulo spremanje za put. Prvo sam išla odlučiti što ću obući i izbor je pao na farmerice visokog struka i crni džemper.

Kad sam se obukla, krenula sam se šminkati.

U Mostar sam došla oko 8:10 i bila sam do 12:20. Prvo sam išla kod rodice, zatim sam se u Mepasu zadržala oko dva sata. Nažalost, nisam vam slikala ništa u Mostaru, osim na kolodvoru jer se nisam sjetila. :D

Dok smo čekale bus (tetka i ja), ruka me bolila od teške torbe i vrećice.

Kada sam konačno došla kući, ručala sam i odmorila se 15 minuta. Zatim sam izvadila iz vrećice što sam kupila.

Kupila sam rozu duksericu, crvenu kariranu košulju u New Yorkera i u DM-a Rimmel kameni puder.
Na poklon sam dobila ove dvije predivne ogrlice. :)

Oko 17 sati sam išla sa prijateljicom u kafić da joj prepričam kako je bilo. Naravno, kao i uvijek naručim vruću čokoladu. :)

Nakon pića, išle smo šetati nekih dva sata. Kada sam došla kući, uključila sam laptop i provjerila sam društvene mreže i blog, da vidim što ima novoga.

Nakon što sam sve provjerila, večerala sam i gledala filmove na RTL2 i Doma TV. Išla sam spavati oko 00:30. :)

Nadam se da vam se post svidio i da ste uživali. Ponavljam, jako sam sretna što sam konačno pisala zajednički post sa Anjom i hvala joj na tome!♥

Njen post je na blogu: Anja's diary


Broj komentara: 6:

  1. Odlično si odradila post, sličice su super! I meni je jako drago što smo radile zajednički post i sigurna sam da će ih biti i u budućnosti :**

    OdgovoriIzbriši
  2. Post ti je super i zbog čitanja i gledanja tople čokolade se u meni probudila velikaa želja za njom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno.♥ Razumijemo se za čokoladu! :D

      Izbriši
  3. Predivan post! Slike su odlične, svaka čast! Želim ti mnogo sreće u daljem radu! ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš -------> allforyou23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši