Preskoči na glavni sadržaj

Favoriti - studeni 2015 ☺

Pozdrav svima! Znam da me nije bilo mjesec dana a razlog tome je što mi se računalo pokvarilo i pitanje je hoće li ga uspjeti popraviti na servisu. Ovaj post vam pišem s mobitela i nadam se da će biti okej. :)
Prosinac nam je već tu, po meni najljepši mjesec u godini. Da ne skrećem s teme, današnji post će biti posvećen favoritima prošloga mjeseca. Krenimo...☺

Prva stvar jest ovaj puder od Catrica. Ne koristim pudere, ali u studenome sam ga koristila nekoliko puta i mogu vam reći da je puder odličan! Prekriva sve, lijepo se upije s kožom i ima baš prijatan miris. ☺

Nakon pudera, tu je korektor. Također od Catrica. Postala sam opsjednuta njihovim proizvodima. Nemam riječi za ovaj korektor. Trenutno imam neku podkožnu bubuljicu koja je baš crvena i mislila sam da nema niti jedne stvari koja će uspjeti prekriti. Ali kada sam nanijela korektor, kao da je i nema. Moj korektor je u broju 010 Vanilla. Sve preporuke za ovaj korektor!



Sljedeća stvar jest kameni puder od Essenca. Jako je lijep, nema šljokice što se meni sviđa i miriše po kokosu ako se ne varam. Za jako malu cijenu dobijete puno proizvoda. Ja ga ne koristim baš svaki dan i smatram da će mi dugo, dugo trajati. U broju je 11 pastel beige.


Sve ove gore navedene proizvode treba i s nečim nanijeti. U pitanju su dva kista.
Prvi kist je za puder. A u pitanju je ovaj Essence kist. Jako dobar kist, lijepo nanese puder po cijelome licu. Ja se ispričavam što ga nisam oprala ali uvijek zaboravim ili nađem nešto drugo za raditi.

Drugi je ovaj kabuki kist. S njim nanosim kameni puder. Svi eć navedeni proizvodi su kupljeni u DM-a, dok sam ovaj kist kupila u Bipe. Ima guste dlačice i to mi se sviđa jer mi jr onda lakše nanijeti sve to na lice.

Sljedeći je ovaj Syoss šampon za kosu. Kada sam ga kupovala, bila sam jako sumnjiva u njega i nisam bila sigurna kako će se ponašati prema kosi. I odmah nakon prvog pranja sam shvatila da je za mene ovo zaista idealan šampon i sigurno ću ga nastaviti kupovati. :)

Zatin je tu Balein regenerator za tanku i slabu kosu, a daje volumen kosi. Jako je jeftin, s obzirom da je jako dobar i kosi daje tu neku mekoću, koja se meni izuzetno sviđa. :)


Kako bi ijedan moj post prošao bez nekog dezodoransa? Mislim da je već to postala tradicija da uvijek pokazujem neki novi dezodorans. :D. U pitanju je Dove natural touch. Sa sigurnošću vam mogu reći da je ovo najboljo dezodorans koji sam ikad koristila. Jako ugodan miris koji je postojan cijeli dan. Imam ga već sigurno nekih 20-ak dana i pri kraju mi je, tako da ću ubrzo do trgovine po još jedan. :)

Zatim lak od Essenca iz nanovije kolekcije. Moj je u broju 04 red rocks. Birala sam između dvije boje: ove i malo tamniju od ove, ali odabrala sam ovaj sa slike. Boja mi je nekako za zimu i rado ću ga nositi.

I za kraj, svijeće. Ove su iz DM-a. U paketu ih dobijete 18, a cijena je 11kn. Predivno mirišu, po vaniliji a mislim da ima malo i cimeta. Imaju 3 boje svijeća, ali sve jednako mirišu. :)


 I to je sve za ovaj post. Nadam se da ću u ovome mjesecu puno češće pisati. Prepremila sam već neke teme za naredne postove, u planu imam i jedan Collab post i jedva čekam. Još jednom, ispričavam se što me nije bilo cijeli studeni ali zaista nije do mene. :)
Također, za kraj se želim zahvaliti svima koji me prate i na pregledima na blogu, a broj je prešao preko 10 500. Jako sam sretna i nadam se da će vas biti u još većem broju za neko vrijeme. :)
Do sljedećeg posta...❤

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…