nedjelja, 18. listopada 2015.

Samopouzdanje - prihvati sebe!♥

Sada smo svi u godinama kada nas muči kilaža, bubuljice, visina i slično. Isto tako, neke od tih stvari nam ruše samopouzdanje i time se osjećamo loše. Smatramo da nismo dovoljno lijepi, zgodni, dobri, da nas svi moraju voljeti. U nastavku ovoga posta ću vam pisati kako da prihvatite sebe i zavolite se! :)

Većinu djevojaka (a i momaka) muči kilaža i malo veći broj kilograma. Želite smršaviti, ali uvijek odustajete jer mislite da vi to ne možete. Ako morate smršaviti 10 kg, nemojte odmah sebi zadati da toliko smršavite. Za početak je dovoljno da skinete 3 - 4 kg i već ćete se bolje osjećati i to će vas motivirati da skinete suvišne kilograme. Samo je dovoljno da u danu izvojite po pola sata za fizičke aktivnosti i malo pripazite na prehranu. Zapamtite: sve se može, samo ako se to zaista želi! Ništa nije nemoguće. ♥

Tinejdžere također muče i bubuljice. Kada vidite neku djevojku da ih nema, sigurno odmah pomislite: 'Blago se njoj, nema s tim problema.' Možda je imala problema ali se riješila toga i sada je zadovoljna. Pubertetske bubuljice su nešto normalno i svi ih imamo, pogotovo mi djevojke u 'onim danima'. Ako vam ne pomažu neke kreme ili pilinzi, onda je najbolje otići kod dermatologa da vidi što vam može pomoći i da vam preporuči neku kremu. Bubuljice vam ne smiju predstavljati problem i rušiti samopouzdanje, samo morate shvatiti da su one prolazne i da ih za 4 - 5 godina nećete imati. :)

Kada je u pitanju kilaža i bubuljice, tako i u svemu ostalome - ne smijete imati manjak samopouzdanja. Tko vas voli, onda će vas prihvatiti upravo takvim kakvi jeste, sa svim svojim dobrim i lošim stranama. Nitko nije savršen, svakoga nešto muči, ali zato uvijek moramo voljeti sebe, ne se stidjeti svoga tijela ili lica.

Isto tako, ako želiš poraditi na svome samopouzdanju, ne smiješ se uspoređivati sa djevojkama iz časopisa ili interneta. Znaj da i one ulažu mnogo truda da bi lijepo izgledale. Vrijedite isto koliko i drugi ljudi na svijetu i niste nimalo manje važni. Nemojte sebi stvarati komplekse, zatvarati se u sebe i žaliti svoj život. Umjesto toga, živite svaki dan kao da je najsavršeniji! Jer samo jedan život živimo i samo jednu mladost imamo. Ako budete 'mračni' i nezadovoljni, onda ćete kad odrastete shvatiti da su najljepše godine života prošle samo tako, dok ste trepnuli.

U životu radite ono što vas čini sretnima. Ako čujete da netko o vama misli nešto ružno, ne zamarajte se. Ne možete promjeniti ničije mišljenje, već ga prihvatiti i nastaviti dalje. Samo je bitno da volite i poštujete sebe, kakvi god bili. Uvijek će biti onih koji su ljubomorni, zavidni i koji nemaju lijepo mišljenje o nama - ali zapamtite: bitno je samo mišljenje onih osoba do kojih je vama stalo.
Ako se samopovrijeđujete, prestanite s tim odmah! Vaših suza i rana nitko nije vrijedan, nikakav dečko, prijateljica i ostali. Ako ste prekinuli s dečkom, postoje dvije opcije: nazvat' će te i željet će da krenete dalje ili mu ne značiš koliko je on tebi značio. Pročitala sam neki dan jedan citat koji ću vam napisati: 'Uvijek izbacite smeće iz sobe, torbe i iz života!' Život donosi lijepe i manje lijepe trenutke, ali uvijek moramo biti snažni i ništa nas ne smije zaustavljati da krenemo dalje nakon pada.♥
Ovaj poster mi stoji na vratima sobe i kada sam nesretna, samo to pročitam i dan mi je već nekako bolji. Ja, koja sam do prije dva mjeseca imala samopouzdanje na razini nule, a sada sam, vjerujte mi prihvatila sebe i u životu su mi osobe samo koje ja želim da budu blizu mene. Moja draga Anja je u nekom prošlom postu napisala citat 'Što na umu, to na drumu.' i toga se pridržavam već sigurno mjesec dana i svakome kažem sve iskreno, pa ako se netko želi ljutiti - neka se ljuti. Bolje biti iskren, nego iza leđa govoriti i biti dvoličan! :)

Nadam se da sam vam barem malo pomogla u vezi ove teme i vjerujem da ćete početi voljeti sebe!♥
U komentare mi slobodno pišite da li vi imate samopouzdanja, kakav je vaš stav o tome i ostalo. Do sljedećeg posta...☺

Broj komentara: 8:

  1. Vrlo poucan i interesantan post. Samo tako nastavi. Svidjaju mi se ove kao ' rubrike '
    Diy ideas | Collab post + Kupila sam novi fotoaparat

    OdgovoriIzbriši
  2. Zaista dobar post. Kao drugima i meni si pomogla :) Hvala na sjajnom postu :)
    allforgirls14.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nema na čemu, hvala tebi na lijepim riječima. :)

      Izbriši
  3. Odličan post i vrlo poučan bas mi je popravio pogled na svijet odnosno sebe jer ja imam isto problema s bobuljicama i ti si tako dobar post napisala i osjećam se bolje onako vratilo mi je pomalo samopouzdanje 😘😘♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, i drago mi je što je tako! Svi moramo prihvatiti sebe sa svim manama i vrlinama. :)♥

      Izbriši