subota, 19. rujna 2015.

Recenzija - Rimmel ruž. ☺

Pozdrav drage moje. Danas vam donosim moju prvu recenziju na mome blogu. U pitanju je Rimmel ruž s kojim sam oduševljana. Ako vas zanima kakav je ruž, nastavite čitati...♥

Ja sam svoj ruž kupila u Douglasa. To je trgovina u mome gradu sa poznatom svjetskom šminkom i parfemima. Kad sam vidjela ruž, odmah sam rekla da mora biti moj. (Žensko 'ko žensko :D) Ovako izgleda njegova kutijca u kojoj on dođe.☺


Ja sam odabrala nijansu 120 cutting edge, a naravno, ima još mnogo nijansi, a meni se inače ova boja ruža uvijek sviđala. Ja sam inače malo svijetle puti, pa mi ovaj ruž dobro dođe i malo me promjeni, ajmo tako reći.

Kao što možete vidjeti, boja je trule višnje i prelijepo miriše na višnju. Jedina mala zamjerka je ta što je meni isušila malo usne, ali riješila sam taj problem tako što stavim prije neko labelo, pa zatim ruž. Ja ga još nisam nosila vanka, na neka vjenčanja, izlaske, već sam samo kod kuće isprobavala i gledala kako mi stoji. Doći će vrijeme kad ću odlučiti da ga nanosim i za izlaske.

Ovako on izgleda na ruci (i na usnama). Jedna jako, jako lijepa boja. Odmah me osvojila. I da napomenem, cijena ovog ruža je 40 kn (10KM, 642.77 dinara) ☺

I to je sve. Ovo je jedan kratki post bio, a cijelo jutro sam se dvoumila da li da napravim recenziju ovoga ruža ili Catrice paletice sjenila.☺

Razmišljala sam da, kada budem imala 20 pratitelja na blogu, da napravim neko darivanje u kojem ćete moći osvojiti ovaj ruž i još nešto. Možda ako i skupim te pratitelje, možda darivanje napravim tamo u 12.mjesecu kao božični giveaway. Kada bude vrijeme za to, obavijestit' ću vas na blogu!

Do sljedećeg posta!☺

Nema komentara:

Objavi komentar