srijeda, 30. rujna 2015.

Prođe još jedan mjesec...☺

Sigurno se pitate o čemu ću danas pisati. Naime, došla sam do ideje da od sada pa nadalje, zadnji dan u mjesecu napišem post o tome što se događalo tijekom tog mjeseca. Nadam se da će vam biti zanimljivo. U ovaj post ću ubacivati neke svoje slike, koje sam ja slikala. Krenimoo...☺


Početak mjeseca mi nije ni bio nešto prezanimljiv. Počela je još jedna u nizu školska godina, školske obaveze su svakim danom sve veće i sve se više uči. Još počekom ove godine, odlučila sam da ću više čitati tijekom ove godine i to se ostvarilo. Tijekom mjeseca sam pročitala čak četiri knjige (jedna lektira, jednu sam kupila i još je uvijek čitam, jednu mi je posudila prijateljica, a ova četvrta je iz gradske knjižnice.) Dok mi je prije čitanje bilo najgora stvar, sada mi je najbolja i to me smiruje i misli mi odlutaju negdje daleko, i u tih pola sata dok čitam, ne mislim na probleme.


Svaki mjesec nešto i malo loše donosi. Ja sam bila bolesna tri dana prije dva tjedna i evo, opet sam bolesna, točnije, imam užasne bolove u trbuhu i zato ne idem u školu. Ali sutra će sve biti bolje, nadam se. Također, bilo je i shoppinga u ovome mjesecu. Svašta nešto sam kupovala, od kozmetike do obuće, bilo je svačega i sada štedim do prosinca. :D


Što se tiče prijateljstva, tu sam baš ispunjena. Imam prave prijatelje oko sebe, a najbitnije mi je da imam svoju najbolju prijateljicu uz sebe. U ovome mjesecu se svašta događalo što nije baš tema za blog pa mi je ona tu oslonac i potpora. I daa, počela sam pisati svoj dnevnik. Ne svaki dan. već možda svaki drugi - treći i onda se raspišem i napišem i do 4 stranice. I prije sam stalno pisala te dnevnike ali brzo bih odustajala, nadam se da se to neće i sada dogoditi. Kada ostarim, voljela bih se tada prisjećati dana iz mladosti. :)

Post nije pretjerano dug i nemojte zamjeriti. Drago mi je što sam ovo podjelila sa nekim na blogu, mada rujan kao rujan, ništa specifično se nije događalo. Škola - kuća, kuća - škola! :D

Bilo bih mi drago kada biste pisali u komentare da li vam se sviđa ovakva tema posta i da li želite da nastavim pisati što mi se dogodilo tijekom mjeseca.☺
Do nekog drugog posta...♥


Broj komentara: 6:

  1. Brz oporavak. ♥
    Pratim te

    Ako ti se svidja moj blog uclani se , pogledaj novu rubriku postova ---> Miljana prica o utorku|Sta sam dobila iz matematike?Test iz biologije?Nesto smesno

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlican post i kvalitete slika,pogotovo ova druga..pre jee :)

    Novi post je kod mene,bolje receno #OOTD pa posjeti ako mozes :) I uclani se i prati ako nisi,uzvracam ! <3
    beautyshapes3.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš simpatičan post, sviđa mi se ideja o pisanju na kraju svakog mjeseca. Drago mi je da si počela pisati dnevnik, ja sam započela ovo ljeto iz istog razloga kao i ti. Lijepo je kasnije prisjetiti se nekih stvari. Nadam se da ćeš brzo ozdraviti :)
    Ako bi mogla da pogledaš novi post kod mene mnogo bi mi značilo:
    beautybyshoppingholicgirl.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Ozdravila sam i to je najbitnije. :) Rado ću pogledati.♥

      Izbriši