utorak, 29. rujna 2015.

Moja make - up rutina za školu.☺

Pozdrav drage moje. I kao što možete vidjeti u naslovu, danas sam vam pripremila post gdje ću vam pokazati kako sam ja šminkam. Kada vidim kako se šminkaju neke djevojke mlađe od mene, onda ja smatram da zaista ne koristim puno proizvoda. Ako vas zanima što ja to koristim za školu, nastavite čitati. ☺

Prva stvar je ovaj puder koji ja koristim kao korektor. Stavljam ga ispod očiju da prekrijem podočnjake i na neke male prištiće koje imam. Kao što možete vidjeti, puder (korektor) je u broju 1, najsvjetlija nijansa. Kupila sam ga u Bipi. ☺

I njega nanosim sa ovim beauty blenderom.

Zatim slijede obrve. Ja sam baš zadovoljna svojim oblikom obrva i ne trebam ih crtati, već ih samo počešljam sa ovim četkicom i popunim gdje je to potrebno. Koristim Catrice olovku u broju 30.

Zatim obrve učvrstim ovim gelom da mi stoje na mjestu. Gel je odličan i preporučujem ga svima!☺

Sada na red dolaze oči.
Umjesto tuša, ja koristim olovku jer mi traje cijeli dan i lijepo mi zacrni taj dio oka. Olovku ne stavljam tako da mi bude upečatljiva, već ju stavljam uz sami rub trepavica i super mi bude tako.

Ovako olovka izgleda:

Zatim stavljam ovu Catrice maskaru koja daje odličan volumen trepavicama. U prošlome postu, u favoritima sam nahvalila tu maskaru. Da ne duljim s maskarom, pročitajte u zadanome linku ako vas zanima.☺

I za kraj, na usne stavljam prvo ovaj Lip butter koji mi baš lijepo njeguje usne i onda ovaj Essence ruž koji se skoro pa i ne vidi na usnama, pa mi je zato super za školu!☺

Kako se vi šminkate za školu? Da li koristite neke slične proizvode kao i ja ili imate ipak malo 'jaču' šminku? 
Pišite mi u komentare također preporuke za neke naredne postove, što biste vi čitali!


2 komentara: