subota, 26. rujna 2015.

Favoriti - rujan 2015. ☺


Pozdrav drage moje i dobro došle u moj novi post. Rujan nam je već polako pri kraju, pa je tako i vrijeme da uradim ovaj post i pokažem vam što sam ja to koristila i voljela u ovome mjesecu.☺

Prva stvar koju imam jest ovaj Olea gel za tuširanje od kokosa i vanilije. Ja vam ne mogu opisati taj miris, predivan je! Baš nekako osvježavajući i podsjeća me na ljeto. ☺

Ovu stvar sam kupila iz znatiželje jer ju je preporučila Dejana na svome YouTube kanalu. U pitanju je ovaj gel za isušivanje bubuljica i mogu vam reći da je meni sve male bubuljice osušio i nemam ih više, a što je najbolje, ne ostanu oni ružni tragovi nakon bubuljica. Koristila sam ju jutri i navečer i rezultati su odlični! Ako mučite muku sa bubuljicama, preporučujem vam da kupite. Ima se kupiti u DM-a za jako malo novca.

Koliko ste puta čuli pohvale za maskaru, da daje volumen a kada je kupite, ne bude baš tako? Kada su u pitanju postovi gdje preporučujem neke proizvode, ja nikada ne lažem, nego iskreno kažem. Ova maskara je vrh vrhova! U pitanju je Catrice maskara, a daje ogroman volumen trepavicama. Kada sam ju prvi put koristila, malo me bila sramota izaći vanka jer bi svatko mislio da nosim umjetne trepavice. Cijena je ista kao i kod Essencove, 23 kn (5.29 KM, 363,36 dinara). Predobra i prekvalitetna maskara, ne ostavlja nikakve grudice, ma extra je i ja vam od srca preporučujem da ju kupite.☺


Već nekih pola godina obožavam boju trule višlje. Zato sam neki dan kupila u DM-u ovaj lak za nokte i odličan je. Boja je jako lijepa, i kao svi Essencovi lakovi, kvalitetan je, što je najbitnije kod proizvoda. Moj lak je u boji 15 red.



Sada su na redu dva ruža, odnosno jedan ruž i jedno sjajilo. 
Prvo je ruž u blijedo rozoj boji. Postala sam ovisna o rozim ruževima, ali što sad. :D U broju je 12 Candy Love. Na mojoj ruci možete vidjeti kakvu boju ostavlja i može se nositi u školu jer boja nije prenapadna.☺



A ovo je sjajilo u obliku ruža. Ovo ostavlja malo jaču rozu boju, ali isto je baš lijepa i može se nositi za školu ako vama to odgovora. A nijansa je 01.☺



Ovo je jedan novi proizvod, barem koliko sam ja vidjela. U pitanju je ovaj Axe ženski dezodarans. Jako lijepo miriše, uz ovo mi ne treba nikakav parfem. ☺

A sada nešto što obožavam, mada sam u ovome mjesecu samo jednom obukla, ali doći će hladniji dani pa ću i više nositi. U pitanju je ovaj preslatki džemper, sa ovom nekom kao ogrlicom. Jako je lijepa, topla je, a ova ogrlica je može skinuti kada god želiš.☺


I to bi bilo sve za ovaj post. U komentare mi pišite što vam se sviđa od proizvoda i plus mi još možete pisati neke ideje za naredne postove, što bi vi voljeli čitati.☺♥

Broj komentara: 8:

  1. Supr post ♥
    Ako mozes pogledaj moj blog i uclank se uzvracam :)
    llis9.blogspot.con

    OdgovoriIzbriši
  2. Sjajan post :)
    Džemper je baš sladak :)

    allforgirls14.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  3. Ajmee obozavam favorites postove i moram priznati da si ti ovaj odlicno odradila! Dzemper s ogrlicom mi je presladak *-*
    Ovu maskaru sam probala par puta, ali uglavnom najvise volim od maybelline-a. Ako bi mogla da posjetis moj blog i postavis par pitanja za q&a bilo bi mi jako drago:
    Beautybyshoppingholicgirl.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno!♥ Nikad nisam probala njihove maskare jer uvijek nekako nađem onu koja mi se svidi i samo nju koristim. :) Posjetit' ću tvoj blog. :)

      Izbriši
  4. Super post ♥

    http://mybeautyempire.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši