Preskoči na glavni sadržaj

Essence - moji favoriti.

Dugo nisam pisala post, ali već možete prepostaviti zašto. Počela je još jedna školska godina i pokušavam odmah od samog početka uhvatiti dobre ocjene i naučiti sve lekcije da mi se poslije ne nagomilavaju.☺

Za današnji post sam se dvoumila da li na napravim svoje favorite o Essence ili Baleinim proizvodima, ali odlučila sam se za Essence. Baleine favorite ću također pisati, možda već sljedeći tjedan.☺ Ako vas zanima što se to meni sviđa od Essenca, nastavite čitati post...♥

Prva stvar koju imam jest ova olovka za usne od Essenca. Ja olovke ne koristim svaki dan, već za posebne prilike. Ova olovka je odlična. Kremasta je, lako se nanosi na usne i baš je lijepa boja.


Moja je olovka u broju 08 red blush.☺

Ovu paleticu sjenila sam kupila sigurno prije dobrih godinu dana i više je ne koristim, ne znam zašto.  Pigmentacija nije baš sad najbolja, ali može proći za početkice i također ako želite za neku dnevnu varijantu.♥


Također imam od Essenca i ova dva manja sjenila. Prvo sjenilo ima neke šljokice po sebi, dok je drugo obično bež sjenilo. Isto kao i sa gornjom paletom, ne koristim ih sada često dok sam ih prije koristila, ali kada već pišem ovaj post onda sam odlučila i njih staviti u ovaj post.☺

Prvo sjenilo je u broju 02, a drugo u broju 58.☺

Ovaj proizvod ste mogli vidjeti u prošlome postu OVDJE Ja ovaj gel koristim za obrve i sada potvrdno mogu reći da je ovo najbolji gel za obrve. Doslovno vam cijeli dan stoje na mjestu i ne pomiću se nigdje. Ako muku mučite sa nestašnim obrvama, preporučujem vam ovaj gel.☺


Zatim slijedi ova olovka za oči. Sada vam moram nešto priznati. Ja ne kostim tuševe za oči, već umjesto tuša stavim olovku. Ne znam zašto, ali niti jedan tuš mi ne može dugo trajati i izblijedi mi nakon nekog vremena i to ružno izgleda. I zato koristim olovku u zamjenu za tuš. Također, stavljam je i ispod očiju za što je ona namjenjana zapravo. Ova olovka mi je najbolja i dobru crnu boju ostavlja.☺


I za kraj, moj nekako najdraži proizvod, a to je ova maskara. Koristila sam već 2 - 3 Essence maskare i ni jedna mi nije kao ova. Jako lijepo i dobro izvuče trapevice, ne ostavlja nikakve grudice, ma odlično! Pri kraju mi je ova maskara, pa ću sljedeći tjedan odmah ići kupiti opet ovu. ☺


To bi bilo sve za ovaj post. Pišite mi u komentare koje vi proizvode koristite od Essenca, da li ste zadovoljni s njima, voljela bih čuti i vaša mišljenja. Kao što sam u početku najavila, u nekom u narednih postova ću pisati i o omiljenim proizvodima od Balee. ☺

Do sljedećeg posta...♥

Primjedbe

  1. Ja nemam mnogo proizvoda od Essenca, ali ih volim. Npr. obožavam Love Extreme maskare. Ovu nisam probala, ali ista takva roze mi je grozna. Moja drugarica je ima i uopšte mi se ne sviđa. Probaću tu ljubičastu. :) Essence olovke za usne su savršene!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čula sam mnogo pohvala za tu maskaru Love Extreme i sigurno ću je jednom probati. A ova maskara je supeer. :) I olovka je odlična s obzirom na nisku cijenu.♥

      Izbriši
  2. Super post, obožavam Essence proizvode :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Imamo isto maskaru i sjajna je :)

    Odličan post :)
    allforgirls14.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…