srijeda, 16. rujna 2015.

Balea - moji favoriti.

Povišena temperatura, grlobolja, glavobolja... sve me to uhvatilo preksinoć i već dva dana ne idem u školu, ali sada sam već sasvim okej. ☺

Pošto imam vremena, odlučila sam vam i današnji post posvetiti mojim favoritima, ovog puta Baleinim. Ako vas zanima koje su to stvari, nastavite čitati.☺

Ovaj ste proizvod sigurno već vidjeli u nekim u prošla 2 posta, tako da nemam ništa dodati na taj proizvod. Osim što ću reći da mi je ovo među omiljenim proizvodima što se tiče njege lica.☺

Ovom kremom sam oduševljena. Zaista ne znam kako bih vam je opisala. Jako je nekako nježna, lijepo se upija s kožom, nije masna i što je najvažnije - ne ostavlja tragove na koži kao neke druge kreme. Ova je za lice i tijelo, a ja je koristim za lice kada se umijem i operem lice sa gelom. Potrebna je jako, jako mala količnina kreme za cijelo lice.☺


Ovim sam se proizvodom oduševila. Ja imam kovrčavu kosu, ali uvijek te kovrče malo naglasim sa figarom i kada ju ukovrčam, stavim ovu pjenu za kovrče. Nevjerojatna je, predivno miriše na vaniliju, ma sve preporuke.

Ovo mlijeko za tijelo sam počela koristiti prije nekih 3 mjeseca, i ovo mi je već četvrta boca. Tko voli miris kokosa - sigurno će ga ovo oduševiti. Predivno miriše i ima nekako jak, ali jako ugodan miris kokosa. Iskreno vam preporučujem ovaj proizvod, ka kupite i probate, jer se sigurno nećete pokajati.☺

Mnoge djevojke su mi se na Asku požalile tijekom ljeta kako ne mogu ukloniti sve dlačice s nogu tijekom brijanja i ja sam im preporučila ovu pjenu. Doslovno vam svaku dlačicu ukloni i noge vam baš budu glatke. I uz tu pjenu vam preporučujem također ove brijače, ako još niste odlučiti koje bi ste koristiti. I pjena i brijači su prejeftini a jako dobri.☺

Također, mnoge djevojke su mi se požalile kako imaju kovrčavu kosu, a željele bih se ponekad ispeglati a da im ipak ravna kosa odstoji neko vrijeme. Ovaj sprej za ravnanje kose je odličan. Nanesete ga na kosu dok je ona još vlažna ili prije peglanja, počešljate kosu i krenete s peglanjem. Ravna kosa će vam biti i do nekoliko dana.

I za kraj - dezodorans. Ovaj mi je uvijek u školskoj torbi, dobro dođe nakon tjelesnog ili ako je vruć dan. Ima neki ugodni, ljetni miris. Prije upotrebe ga samo morate dobro protresti da vam ne ostaje bijelo na odjeći ili ispod pazuha.

To je sve o mojim favoritima. Prošli post je bio o Essence favoritima. Ako ga niste pročitali, link je OVDJE
Nadam se da vam se i ovaj post svidio, i naravno, proizvodi. Pišite mi u komentare da li vi preferirate Baleine proizvode, što koristite od njihove marke.☺

Do sljedećeg posta...♥

2 komentara: