srijeda, 2. rujna 2015.

Back to school - Moj pribor.☺

Posljednja dva tjedna sam stalno išla u trgovine, knjižare i kupovala školski pribor. Volim odmah u startu kupiti sve što mi je potrebno za školsku godinu. Bojice, flomasteri, vodene boje i slično mi nisu potrebni jer nemam likovni u svome smjeru u koji ja idem. Sličan post sam već pisala OVDJE ali danas ću vam pokazati svoj cijelokupni pribor. Pa krenimo na post. :)

Prva stvar je moja pernica. Ona je neon žuta, velika je i dosta stane stvari u nju. To mi je bitno jer uvijek nosim po nekoliko olovki, veliko šiljilo za olovke, 2 - 3 kemijske i slično.☺

Maloprije, kad sam otvorila pernicu vidjela sam ovo što je prikazano na slici, ali naravno, neću sve nositi. Ponijet' ću samo jedan marker, ostali će mi biti kod kuće, a sav drugi pribor iz pernice će ostati i dalje tu.

Što se tiče ovih markera, prezadovoljna sam s njima. Dobru boju ostavljaju i sigurno će mi dugo trajati. U paketu sam dobila ove tri boje: žutu, rozu i zelenu. Mislim da ću najviše koristiti rozu. ☺

Sljedeće su gumica, šiljilo za olovke, korektor i punte za puntarice. Nemam šta reći o ovome. Korektor uvijek mora biti samnom u školi jer kada pišem s kemijskom, ponekad se zna dogoditi da pogriješim, pa mi zato zatreba.

Ovo su dvije moje omiljenje kemijske. Za svaku školsku godinu kupim ove dvije i koristim ih cijele godine i ne izlaze mi iz pernice. Jako su dobre, kvalitetne i jednu sam platila samo 2 kn (0.52 KM, 31.79 dinar).

Ove dvije olovke nikada nisam koristila, ali nadam se da su dobre. Uz njih sam kupila i ovu puntaricu zelene boje sa nekim veselim bojama točkica.☺

Ovi ljepljivi papirići mi doslovno nekad spašavaju što se tiče učenja. Ako ima neka lekcija koju ne razumijem, a nemam volje trenutno ju učiti, onda sam obilježnim tu stranicu i poslije se vratim na nju i naučim. Tu također zapisujem kada imam ispite, ispitivanja i slično. Jako korisna stvar i mislim da bi je i vi trebali imati.

A sada bilježnice. Ispod svake bilježnice ću vam napisati za koji je predmet. Vidjet' ćete na dvjema bilježnicama da je nešto bijelo, a to sam pokušavala sakriti svoje prezime, jer sam već napisala na koricu. Svaka bilježnica je koštala 4 kn (1.03 KM, 63.57 dinara).
Hrvatski jezik i matematika.

Zemljopis i povijest.

Organizacija poslovanja poduzeća u ugostiteljstvu i poslovna psihologija s komunikacijom.

Engleski i talijanski (iste biježnice) i njemački.

Informatika - računalstvo i vjeronauk.

Eto, to su sve moje bilježnice. Neke su iste, jer mi je sasvim svejedno kakve su mi i koji je crtež ili natpis na bilježnici. ☺ Sa ovim postom završavam postove vezane za školu. Naravno, tijekom školske godine ću ubaciti neki post, tipa kako ja učim, slikati vam moju organizaciju i ostalo. ☺
Većina škola je jučer krenula sa nastavom, tako da svima želim sretnu i uspješnu novu školsku godinu, a nama koji krećemo tek u ponedjeljak želim da se svi dobro odmorimo i spremimo za nove školske zadatke.☺

Do sljedećeg posta...♥

4 komentara:

  1. Baš su super stvari, markeri su zakon :)
    Odličan post i imaš lep blog :))
    http://allforgirls14.blogspot.com/2015/09/ask-me-and-ill-give-you-answer.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatke sveske, mnogo mi se dopadaju ove roze (iste) :) I ovi papirići su super praktični za obeležavanje strana, volim da ih koristim :) ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam zadovoljna sa bilježnicama i što je najbolje - jeftine su. I papirići su dosta praktični i mogu biti dosta od pomoći. :)♥

      Izbriši