Preskoči na glavni sadržaj

Učenje - organizacija.☺

Još malo i počinje još jedna u nizu školska godina. Možda nerado ulazimo u nju, ali sigurno će nam biti zanimljivo i što je najbolje, loše ocjene od prethodne godine sada mogu biti mnogo, mnogo bolje samo ako se potrudite i date svoj maksimum. Svi imamo jaku volju za učenjem u počtku, ali kako je rujan pri kraju, sve manje smo zainteresirani za knjigu i učenje. Zato vam savjetujem, u startu odmah počnite učiti, prikupite dobre ocjene i trudite se kroz cijelu školsku godinu. Umjesto da cijeli dan provedete spavajući, ili ispred računala ili televizora, odvojite sat vremena za učenje. ☺


1.Pitaj na satu!
Ako pitate profesora da vam dodatno objasni nešto što vam nije jasno, učinit' ćete sebi uslugu. Osim što nećete razbijati glavu sami doma, pokazat' ćete profesoru da vas gradivo zanima. Ne morate dizati ruku svakih 5 minuta, ali ako imate nekih nejasnoća, ne ustrućavajte se postaviti pitanje.

2.Slušaj na satu!
Ok, svima nam misli ponekad negdje zalutaju, ali na satu se morate skoncentrirati, biti posvećeni i slušati što profesor govori. Sa prijateljicom možeš pričati i tijekom malog odmora, ali zato se na satu posveti gradivu.

3.Piši bilješke!
Čak i ako profesor to ne zahtjeva od vas, uvijek pri ruci imajte bilježnicu i olovku. Dokazano je da pisanjem bilješke učimo i lakše usvajamo nova znanja.


4.Uči uvijek u isto vrijeme!
Mozak voli rutinu, posebno kada se radi o dobrim navikama, stoga probaj koliko je to moguće, učiti u isto vrijeme. Na taj način će se mozak naviknuti koje je vrijeme za pisanje zadaće i učenje će ti biti mnogo lakše.

5.Pauze!
Ja nakon svake lekcije uzmem pauzu od 5 - 10 minuta, više mi ne treba. Prvo učim nekih 30 do 45 minuta i zatim slijedi pauza gdje se malo prošetam po kući, popijem malo vode ili uzmem neko voće. Nikako nemojte uzimati u pauzama mobitel, paliti računalo ili TV. Prvo odradite sve što je potrebno za školu i onda sat - sat ipol možeš i na računalo i sve ostale tehnologije.

6.Gdje naći motivaciju?
Mnogim osobama je teško naći motivaciju. Ne znaju što ih motivira za daljnje učenje. Moja motivacija su odlične ocjene i uspjeh u školi. Nema boljeg osjećaja nego kada se potrudite, na satu dobijete super ocjenu i kada se na kraju zadovoljni i sretni zbog toga. Nađite sebi nešto što vas motivira. Možete reći ako riješiš sve što imaš i ako postigneš neki uspjeh u školi, kupit' ćeš sebi neku majcu ili nešto od šminke što dugo želiš.☺


BONUS SAVJETI:

- Koncentrirajte se.
- Pravilno se hranite.
- Kada učite kod kuće ugasite televiziju, mobitel, YouTube...
- Stol za kojim učite neka gleda u zid ili prozor koji se vidi, recimo, šuma (ali ništa drugo što bi vam moglo odvlačiti pozornost)
- Pokušajte dovoljno spavati.
- Svaki dan jedan zadatak privedite kraju. To će vam dati osjećaj postignuća koji će vas tjerati za daljnje uspjehe.

Nadam se da ćete usvojiti moje prijedloge za učenje i da ćete postizati odlične rezultate. Slobodno mi možete pisati u komentare kako vi učite, što vas motivira za učenje, i također mi možete pisati i ideje za naredne postove ako želite. ☺♥


Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…