Preskoči na glavni sadržaj

Pripremite se za školu #2 - Školski pribor ☺

Još dva tjedna i ponovno škola. Vraćamo se u razrede, ponovno ćemo se vidjeti sa prijateljima, bit' će zabave ali i učenja. Brzo ćemo opet čuti ono staro, zaboravljeno školsko zvono.☺ Ne znam za vas, ali ja jedva čekam da počne škola. Da li je to zbog učenja ili prijatelja - nemam pojma. (Znaam, nisam normalna. :D).

Kao što vidite u naslovu, danas vam pišem drugi dio kako da se pripremite za školu. Pokazat' ću vam što sam ja to kupila (moram još dosta toga kupiti) i nadam se da će vam se post svidjeti i da će vam biti od koristi.♥

Prije početka prvog razreda srednja sam kupila ruksak i nosit' ću ga kroz cijelu srednju. Ne vidim svrhu da svake godine kupujem novi ruksak kad mi je ovaj odličan i mogu ga nositi. Ja imam crni Reebok, kupila sam ga u nekoj sportskoj trgovini za 200 kn (50 KM, 3210.73 dinara). I također možete vidjeti kako on izgleda (slika je preuzeta sa interneta, pošto je moj ruksak na pranju.)

Prije par tjedana u obližnjoj knjižari sam uzela ovaj rokovnik. U njega planiram zapisivati važne datume vezane za školu, tipa kada imam neki ispit, ispitivanje, važni događaji i sl. Preporučujem da i vi sebi kupite rokovnik i da pišete u njega svoje obaveze jer će vam olakšati i biti od pomoći. ☺

U subotu sam išla sa prijateljicom u kupovinu školskog pribora i uzela sam ovu neon žutu pernicu. Planirala sam uzeti rozu, ali imala je neki nedostatak, nije imala patenat tako da se nije mogla otvoriti - zatvoriti, ali i ona neon žuta mi se baš sviđa. Kupila sam je u Konzuma za 15 kn, na sniženju je.

Otkad sam krenula u srednju, ni jedna moja bilježnica ni knjiga ne može proći a da je ne obilježim nečim šarenim, u ovom slučaju - markeri. Imamo mnogo gradiva, puno se uči u mome smjeru i zato mi je bitno da imam nešto ovakvo da sebi olakšam gradivo i učenje. Također kupnjeno u Konzuma za nekih 6 - 7 kn. Sav ovaj pribor je iz Konzuma, ali normalno, možete ih skoro u svakoj knjižari naći po sličnim cijenama.☺

Ja sam jedna od onih osoba koja naslove lekcija, sve definicije i što je baš važno tipa neke formule, pišem kemijskom olovkom. A pošto znam nekada pogriješiti, to ispravim korektorom. Uvijek mora biti u mojoj pernici i svi u razredu mi ovo kradu i ne vraćaju po 4 školska sata (čudo su :D). Prepostavite gdje je kupljen za samo 5 kn. 

Neki dan sam otišla do knjižare i kupila sam si ove dvije olovke i šiljilo. Jedna olovka je 2 kn, a još ću sigurno kupiti koju olovku do početka školske godine. Šiljilo mi je promašaj. Odlično ono šilja olovke, ali trebala sam kupiti zatvoreno šiljilo, da ne moram svaki sat ići do kante za smeće, ali kupit' ću to zatvoreno ovih dana, jer je skoro cijela knjižara sada na sniženju. ☺

I za kraj, ove naljepnice za knjige/bilježnice. One meni služe za knjige, fino zaljepim, napišem ime i prezime i razred i to je sve. Nemam šta puno reći o ovome, osim da sam ih platila 3 kn, a unutra se dobije 6 ili 8 komada, nisam baš sigurna, jer još nisam otvorila te naljepnice.♥

I to bi bilo sve od mene za ovaj post. Zasada nisam ništa pretjerano kupila, ali moram brzo u kupovinu bilježnica, moram jednu ili dvije kemijske olovke uzeti, gumicu i mislim da je to sve. Dugo nisam pisala post, ali potrudit' ću se da sada pišem svaki drugi ili eventualno svaki treći dan. Postat' ću malo aktivnija što se tiče bloga i nadam se da će vam se naredni postovi svidjeti, a bit' će uglavnom vezani za školu.♥

Do sljedećeg posta...☺

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…