utorak, 25. kolovoza 2015.

Prilagođavanje u srednjoj školi ☺

Budući srednjoškolci, za vas uskoro počinje jedno novo razdoblje u životu. Razdoblje u kojem ćete se promjeniti, steći nove prijatelje, upoznati nove profesore i u kojem će vam ta period srednje škole sigurno ostati u lijepome sjećanju. Ovih dana, prije početka nove školske godine, sigurno se pitate 'Kako ću se uklopiti u novo društvo?', 'Da li ću steći nove prijatelje?'. Bila sam u istoj situaciji prije godinu dana i zato sam odlučila napisati ovaj post da sa vama podjelim svoje iskustvo oko svega toga.

Ja sam uvijek važila za osobu koja je povućena i mirna, tako da mi je u tom razdoblju bilo teško steći nove prijetelje i uklopiti se. Naravno, uz malo dobre volje, uklopite se svugdje pa tako i tu. Cijelo ljeto pred početak škole nije me bilo briga kako ću se ja tu uklopiti jer sam krenula u drugi grad u školu, ali zato me 'panika' uhvatila 5 dana prije škole. Tu je bilo plakanja, nisam željela ići jer sam se bojala. Ali u nastavku posta ćete vidjeti da to uopće nije strašno i zato nemojte biti kao ja. :D♥


Došao je i taj prvi dan. Došli smo pred školu i čekali zvono za početak ulaska. Kada smo ušli, u holu škole su bili razrednici koji moraju preuzeti prvaše. Ostali razredi su otišli odmah u svoju učionici, a nas su razrednici prozivali i na kraju smo išli u kabinet razrednika. Tu smo svi sjedili sa razrednicom, ona nas je po redu prozivala i mi smo ustajala, rekli svoje ime i prezime, odakle dolazimo i kako nam je zvala osnovna škola. Poslije nas je odvela u naš razred i na 2.sat je došla profesorica iz engleskog ja mislim i cijeli dan su se izmjenjivala nama, nova i nepoznata lica. Skoro cijeli tjedan nismo nosili knjige jer nismo na početku dobili raspored, nego smo raspored dobivali svaki dan za posebno, ako shvaćate. Također, cijeli tjedan smo maltene stalo ustajali i ponavljali kako se zovemo i prezivamo. Prvi dan škole, preko velikoga odmora, svi smo išli kupiti nešto za pojesti i odmah smo otišli u razred i upoznavali smo se ispočetka. (Tog upoznavanja nikad dosta :D). Polako smo se sprijateljili i već nakon tjedan dana smo imali osjećaj kao da se godinama znamo, doslovno.

Sada, nakon godinu dana iskustva u srednjoj školi, mogu reći da mi je to jedan od najljepših razdoblja, uvijek postoji satova gdje smo nestašni, pokušavamo odgoditi ispitivanje i to nam baš ide za rukom, hehe. Profesori su izuzetno profesionalni i razumiju nas da smo u pubertetskim godinama kada svi podivljamo i uvijek nam daju slobode, ali nas uče jako važnim što životnim što školskim stvarima. Ja idem u hotelijesrko - turističkog tehničara i prezadovoljna sam sa smjerom. U niti jednom trenutku nisam zažalila što sam to upisala. Nikad nisam išla za tim da upišem nešto samo zato što mi je i prijateljica iz osnovne to upisala. Vodila sam se svojim osjećajima i dobro sam odabrala.

Tijekom srednje škole, nemojte se nikako ulizivati profesoru. Em što to svi primjete i poslije vam pričaju iza leđa, em što je to ružno. Također, nemojte se nametati. Lijepo se javiti za pročitati domaći uradak, obrisati ploču i slično, ali ne morate to uvijek i u svakome trenutku raditi. Također, bitno je da ostavite dobar prvi dojam. Kada dođete u svoj razred, nemojte pobjeći u zadnju klupu, staviti slušalice u uši i zaspati. Bitno je da cijelu školsku godinu budete aktivni, marljivi na satu. Jer svaki trud se na kraju isplati i može vam donijeti jednu ocjenu više kod zaključivanja. Još jedna negativna stvar jest tužakanje. Srednja ste škola, niste mala djeca, pazite sebe i vodite računa o sebi, a oće li netko nešto loše učiniti ili napraviti, nije vaša stvar. ☺

Ja se nadam da sam vam barem malo pomogla oko prilagođavanja i opisala sam vam kako je to kod mene sve išlo. Nema razloga za paniku i brigu. Uskoro ćete biti kao mala obitelj i bit' će vam super. Svatko nađe svoje društvo, nekoga tko mu odgovara. I da, za kraj vam želim reći da se zbog nikoga ne mjenjate. Budite kakvi jeste i pravi prijatelj će to znati uvijek cijeniti. ☺♥

Do sljedećeg posta...☺

Broj komentara: 6:

  1. Odličan post! ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Jao i ja sad krećem u prvu godinu srednje, dosta si mi pomogla ovim postom 💕💋

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je ako jesam i sretno u srednjoj. :)❤

      Izbriši
  3. Danii post ti je oodlican. I ja ove godine krecem u srednju i bas mi je ovaj post dobro dosaoo❤

    OdgovoriIzbriši