subota, 1. kolovoza 2015.

Najava za O&A ☺

Heej, pozdrav svima.☺

U ovome postu vam želim najaviti kao što vidite u naslovu, O&A. Sve što trebate jest da mi pitanja postavljate ovdje u komentare ili na moj Ask LINK
Ako postavljate na Ask pitanje, onda označite sa o&a da znam da je pitanje namjenjeno za post.☺
Odgovori na pitanja idu u ponedjeljak ili u utorak, a sutra vam pripremam favorite mjeseca srpnja. ♥

Eto je zasada sve od mene, nadam se da ćete mi postavljati pitanja i da ćete me bolje upoznati.☺

Do sljedećeg posta...
- Danijela.♥

1 komentar:

  1. 1. Da li sebe smatraš uspešnom kada je blogovanje u pitanju?
    2. Šta najviše voliš da radiš u slobodno vreme?
    3. Da li bi volela da promeniš neke stvari u svom trenutnom životu?
    4. Šta te je navelo da napraviš blog?
    5. Koga smatraš uzorom kada je blogovanje u pitanju?
    6. Koju materijalnu stvar bi volela da poseduješ?
    7. Šta je za tebe sreća? :)

    OdgovoriIzbriši