srijeda, 12. kolovoza 2015.

HAUL post ☺

Pozdrav drage moje. Ovaj post vam pišem na brzinu jer za nekih sat vremena idem na more i ostajem tjedan dana. Tako da neću moći pisati ni postove, niti ću odgovarati na Asku jer neću sigurno imati interneta. ☺

Da ne duljim sa postom, krenimo na proizvode koje sam ovih dana kupila...☺

Prvi proizvod je ovaj Dove šampon koji predivno miriše. Ne mogu vam opisati taj miris, nešto između naranče i limuna. Predivno, kupila sam ga u DM-a za nekih 15 kn.☺

Djevojke, ako imate problema sa tim da tijekom brijanja ne možete ukloniti svaku dlačicu, onda vam preporučujem ovu Baleinu pjenu za brijanje. Osim što predivno miriše, uklanja svaku dlačicu. Košta 12 kn, a ovi brijači su isto fenomenalni i koštaju samo 7 kn a u pakovanju ih je 5 komada.

A sada nešto sa čime sam oduševljenja. Catrice Rose paleta sjenila. Odušvljenja sam bojama, a doveče idem na piće sa rođacima pa tako ću je isprobati i kada dođem sa ljetovanja, napisat' ću vam recenziju. Košta 40 kn u DM-a i preporučujem svima. ♥


Ovaj Balein dezodorans je super! Super miriše, cijena je baš pristupačna, jedina mana je to što morat puno protresti prije stavljanja, jer ako ne protresete dobro, ostati će vam neki bijeli prah, tako da djevojke, ako planirati uzeti, dobro protresite. :D☺

Da, da postala sam luda odjednom za Baleinim proizvodima, ali šta ću. Sljedeće je ovo mlijeko za tijelo. Znači, oduševljanja sam. Košta 12 kn, a koža poslije bude premekana i ne bude masna kao kod nekih drugih mlijeka.☺

I za kraj, aceton i vatice. Ništa sada posebno, ali zadovoljna sam s njim pa sam ih ubacila u ovaj post. Lak je jednostavno skida sa noktiju i ja sam zadovoljna. Preporučujem svima ako ne želite dati mnogo novca za ove proizvode.☺

I to je sve. Ja odoh poslije na more, neće me biti tjedan dana i jedva čekam da se odmorim i da napunim baterije za novu školsku godinu. Nadam se da vam se post, a i proizvodi sviđaju. Čujemo se sljedeći tjedan. Pozdraav!☺♥♥♥

Nema komentara:

Objavi komentar