nedjelja, 2. kolovoza 2015.

Favoriti mjeseca srpnja ☺

Pozdrav svima. Kao što vidite u naslovu, danas sam vam spremila favorite prošlog mjeseca. Nema ih pretjerano puno, ali ipak sam odlučila napraviti ovaj post kao i svakog mjeseca.☺

Za početak imamo ovaj parfem. Njega sam dobila za rođendan. U pakovanju s njim još dođe i gel za tuširanje, ali sa parfemom sam zaista zadovoljna. Znam samo da je kupljeno u Bipi, a za cijenu ne znam. Predivno miriše i miris je malo jak, baš kao što ja volim kod svih parfema.☺

Sljedeći proizvod je ovaj kremaski piling za lice od Balee. Taj sam proizvod jučer kupila u DM-u za 18 kn i odmah sam ga kod kuće isprobala da vam napišem sad kakav je. Zaista je predivan, kremast, ima lijepu boju, proljepšava vam lice. Ma zasada sve pohvale i ako ga budete uzimali, samo pročitajte upute. ☺

O ovome se proizvodu nema šta mnogo reći. Lak od Maybellina, cijene se iskreno ni ne sjećam jer sam ga uzela pri samome početku srpnja, ali nije baš skup. Inače volim malo jake lakove, tipa crvene, crne, tamno ljubičaste ali trebao mi je neki koji se neće baš primjetiti na noktima i zato veliki plus za njega.

A sad, iskreno ne znam dali sam ovaj proizvod već stavljala u prošle favorite, ali i ako jesam nema veze. Ovaj proizvod zaslužuje definitivno mjesto ovdje. Ako se mučite s tim da ne možete iz jednom poteza ukloniti sve dlačice, ja vam preporučujem ovu Baleinu pjenu za brijanje. Doslovno svaku dlačicu ukloni, predivno miriše ma čista 10-ka.♥

Tko me prati na mome Asku sigurno je vidio da sam prije nekoliko dana napisala da sam ovo ljeto poludjela za knjigama i da ih stalno čitam. Prije nekoliko dana sam uzela ove tri u gradskoj knjižnici i oduševljena sam. Ništa vam neću otkrivati u vezi njih, samo ću vam reći da ih pročitate jer su zanimljive. Za prvu knjigu mogu reći samo da jako sliči na 50 nijansi sive. Ima mnogo sličnih scena, on je bogat muškarac, a ona skromna djevojka i oboje se ludo vole, a i on kao i Cristian u 50 nijansi ima mrčnu prošlost. Pročitajte, pa i otkrijte još zanimljivih detalja. ☺

I za kraj jedna random stvarčica, a to je ova malo svečanija majčica, koja sliči na bluzu. Meni je predivna, točkasta, ozada je malo duža, ma super je. Mogu je uz puno toga kombinirati.♥

A kao što možete primjetiti, na rubu, oko vrata ima kao neke zlatne bobice koje čine ovu bluzu još ljepšom.♥

I to bi bilo sve za ovaj post. U utorak vam odgovaram na pitanja. Sve detalje o tome možete pročitati na mome prošlome postu OVDJE

Do sljedećeg posta... ♥

2 komentara:

  1. Odličan post! Morat ću pročitati neku od predloženih knjiga, jednostavno obožavam knjige haha❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.❤ Koju god knjigu odabereš, nisi pogriješila jer su sve tri odlične!☺

      Izbriši