ponedjeljak, 31. kolovoza 2015.

Favoriti - kolovoz 2015. ☺


Zadnji dan kolovoza. Zaista ne znam kamo ovo vrijeme ide i ovih osam mjeseci mi je prebrzo prošlo. Ali što ćemo sada. Za danas sam vam pripremila favorite ovoga mjeseca. To su proizvodi koje sam najviše koristila tijekom ovoga mjeseca i s kojima sam baš, baš zadovoljna. ☺

Za početak imam ovu Catrice Rose paletu sjenila za oči. Koristila sam ju dva puta u ovome mjesecu i zaista sam prezadovoljna. Cijeli dan su sjenila postojana na očima i imaju predivne boje. Postoje još dvije vrste ovih paleta, ali meni se najviše svidjela ova. U DM-u košta 36 kn (9,20 KM, 569,27 dinara). Oba puta kada sam je koristila, koristila sam treće i zadnje sjenilo. Treće bih stavila po cijelome kapku, a zadnje u uglovima očiju i dobro bih blendala, ma super su. Sve preporuke.☺


Ovo ste labelo sigurno već vidjeli u mnogim drogerijama. Ja sam odabrala ovo sa vanilijom i makadamijom. Predivno miriše, obožavam miris vanilije i što je meni jako bitno, jako dobro hidrira usne i daje im neku mekoću. Ja sam svoje labelo uzela u Bipe i platila sam ga 16 kn (4 KM, 253.01 dinara).

Ovaj ruž sam kupila u DM-u, i odmah da vam kažem da ne znam koja je marka šminke u pitanju, jer je ovo bilo na nekome posebnome dijelu. Kao što možete vidjeti, boja je smeđa i malo se sija. Obožavam ovaj ruž jer se skoro pa i ne vidi na usnama, pa ga koristim i u dnevnim varijantama. Za cijenu nisam sasvim sigurna, ali košta oko 25 kn (6,39 KM, 395.33 dinara.) Ovaj ruž je u nijansi E547B Breeze. ☺


Ako kovrčate kosu sa figarom, a želite da su vam kovrče duže postojane, onda vam preporučujem ovu pjenu za kovrče, od vanilije. Može se nanijeti i na mokru i na suhu kosu, samo pročitajte upute prije korištenja. Ja inače imam tanku kosu i svaka frizura mi je uvijek postojana, pa tako mi i kovrče stoje po tjedan dana, bez ove pjene, pa možete zamisliti što bude kada nanesem pjenu. Kupljen je u DM-a za 12 kn (3.07 KM, 189.76 dinara). 

Nemam problematično lice sklono bubuljicama i ostalo, ali ova dva proizvoda koristim za čisćenje lica i da mi se bubuljice za svaki slučaj ne pojave. Oba su kupljena u DM-u.☺
Prvi proizvod je gel za čišćenje + piling + maska (3 u 1) OD Afrodite. Koristim ga dva puta dnevno, ujutro i navečer kao gel za čišćenje. Platila sam ga 27 kn (6,90 KM, 426.95 dinara).

A drugi proizvod je Balein kremasti piling za lice. Koristim ga samo jednom tjedno, a preporuka je 1 do 2 puta tjedno. Ne preporučuje se u slučaju ako imate akne ili proširene kapilare. Sviđa mi se, ima nešto čudno, malo tupo ili bodljikavo u sebi što pomaže u čišćenju lica i baš sam zadovoljna sa ovim. Cijena: 21 kn (5.37 KM, 332.07 dinara).

U ovim ljetnim, vrućim danima mi je trebao neki dezodorans koji će mi biti postojan cijeli dan i da se ne znojim previše. Sasvim slučajno sam u žurbi naletjela na ovaj dezodorans i zaista sam preprezadovoljna. Namjenjen u za sprječavanje neugodnih mirisa pri visokim temperaturama. Cijena je 20 kn (5.37 KM, 332.07 dinara).

Kad su u pitanju gelovi za tuširanje, onda ih uvijek volim mjenjati. Izbor ovoga mjeseca je pao na Olein gel za tuširanje, od šljive i nara. Ja vam ne mogu opisati taj miris. Više me vuće na nar, nego na šljivu. Mislim da gelove neću više mjenjati i da ću odsada ću stalno kupovati i koristiti ovaj gel.☺

I za kraj kao favorit bih ubacila pjesmu od Milice Pavlovića - Demantujem , Milan Stanković - Nešto protiv ljubavi  , Nataša Bekvalac - Original i od Ane Nikolić - Voli me voli me ☺

I došli smo do kraja ovoga posta, a i mjeseca. Nadam se da vam se proizvodi sviđaju i da ćete neke od njih kupiti i isprobati, jer sigurno se nećete pokajati.☺
Sutra u Srbiji i u mnogim mjestima Bosne i Hercegovine počinje nova školska godina. Ovom prilikom svima želim sreću, uspjeh i dobre rezultate u ovoj školskoj godini 2015/2016. Sretno svima i do sljedećeg posta...♥

2 komentara:

  1. Kad god vidim Nivea lip butter opomenem sebe da treba da ga kupim, a kada odem u DM, uvek ga zaboravim. :D Sigurno je divan, posebno ovaj koji ti imaš. Catrice paletica je savršenaa. ^^

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Labelo je predivno. Miriše više na vaniliju, nego na makadamiju. Savršeno! I paleta je super i imaju predivne boje, hehe. :)♥♥

      Izbriši