četvrtak, 27. kolovoza 2015.

5 omiljenih Youtuberica.☺

Prva Youtuberica koju sam počela redovito pratiti jest Zorannah. Iskreno, nemam pojma kako sam je otkrila, ali nije sad ni bitno. S vremenom sam počela pratiti i redovito gledati i neke druge Youtuberice. U ovome postu vam predstavljam svojih 5 omiljenih, ali ima ih još, npr. ThePSara, Shaaanxo, Marija Žeželj, Andrea Stojanović i druge. Pa evo krenimo polako.☺



                                                   1.Claudia Sulewski - Youtube kanal
Cura je preslatka i prelijepa. Nju sam otkrila prije nekih mjesec dana preko jedne poznanice koja mi je spomenula nju. Po mome mišljenju, ima super videe, zanimljiva je. Pa eto, tko želi - neka pogleda.☺

2.Bethany Mota - Youtube kanal
Ma tko još nije čuo za Beth? Ne znam što bih rekla o njoj, osim sve najboljeg. Uvijek je bila prelijepa, ali sada se u jednome periodu posebno proljepšala. ☺ Obožavam je, ali ipak je prije izbacivala redovito videe, ali okej, cura ima obaveze i izbacuje kada god može. Super je!♥

3.Zorannah - Youtube kanal
Kao što je Beth poznata u Americi, tako je Zorannah na Balkanu. Ona je meni predivna, snažna i hrabra mlada djevojka. Obožavam njene videe, a najviše mi se sviđaju njeni tematski videi jer se može nešto i naučiti iz njenog životnog iskustva. Jako je draga, zgodna je, ma ne znam šta bih rekla osim pohvala.☺

4.Tanja Medić - Youtube kanal
Tanju sam sasvim spontano otkrila na Youtubu. Moram vam priznati da mi je njen omiljeni video gdje je Luka, njen dečko, šminka. Plakala sam od smijeha. A što se same Tanje tiče, pa vidite je samo. Predivna je, sviđa mi se to što koristi većinom proizvode koje su svima nama dostupni u drogerijama.☺

5.Dejana Erić - Youtube kanal
I za kraj, ali nimalo manje važna jest Dejana. Tko je iz Srbije, znat' će da je pjevačica, pjevala je u Zvezdama Granda i jako mi se sviđaju njeni nastupi. Također mi se sviđa njen odnos pred kamerom, sviđa mi se kako je opuštena i uvijek se zna našaliti. Svima preporučujem da pogledate njen YT kanal i ako vam se svidi, preplatite se.☺

I to je sve za ovaj post. Ovo su moje 5 top omiljenje Youtuberice. Pišite mi slobodno u komentare koje vi Youtuberice pratite i čiji vam se videi sviđaju. ☺

Do sljedećeg posta...♥

4 komentara:

  1. Od svih devojaka o kojima si pisala, najviše volim Zoranu i Dejanu :) Obožavam i Anu 2 Cats, Vinu, Mariju Žeželj, Janu Dačović, Tatjanu Bellu, Lanu M, Aleksandru S, Click4Chic... i tako dalje :D ❤️

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dejana je meni super baš. :) A baš ih puno pratiš, pogledat' ću videe od svake koju si napisala, hehe. :)♥♥

      Izbriši
  2. Super post, lepo si opisala youtuberice. Od ovih sto si spomenula gledam samo Zoranu i Tanju Medic.. Ja pratim takodje : Janu Dacovic, Vinu, Va Van-u, Aleksandru S, Bejbi Ritu.. ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno i pogledat' ću preporučene Youtuberice. :)♥♥

      Izbriši