subota, 13. lipnja 2015.

Ljetne kombinacije ☺

U mojoj anketi na blogu, najviše ste glasovali da želite čitati i vidjeti neke ljetne kombinacije. Pa sam vam to za danas i spremila.

Sad, konačno možemo spremiti svu zimsku odjeću u ormar i izvaditi ljetne komade odjeće. Sigurna sam da će većina vas ići u jedan ljetni shopping i da vam sigurno trebaju neke ideje, što bi kupili, kako bi kombinirali neke određene komade odjeće, pa krenimo.☺

Prva kombinacija mi je zaista prelijepa i ja bih ju nosila sigurno ako idem preko dana sa prijateljicama na sok, sladoled, u šetnju i slično. Obožavam ovakve šorceve sa dubokim strukom, to mi je super. Uz to neku super majicu ili top i starke.☺


A sada nešto što možete iskoristiti za odlazak na plažu ili bazane.
Prva kombinacija je ovako standardna, šorc, majica i neke sandalice ili japanke. A na drugoj slici možete vidjeti nekoliko haljina. Tko preferira duge haljine, onda ih može nositi na plažu. Sve ove prikazane haljine su mi super za plažu, osim naravno, što nećete nakit nositi, hihi.♥



A sad nešto što mislim da će biti hit ovoga ljeta, a to je kombinazon od jeansa. Meni su savršeni i zaista sve može ići uz njega, dok ja preferiram ispod neki top ili kratku majcu i starke. Ako se i vama sviđa i ako imate priliku, kupite ga jer nećete požaliti, sigurna sam.☺


I za kraj jedna haljinica. Ako imate neki rođendan ili jednostavno izlazite navečer sa ekipom u grad, možete obući ovako nešto. Haljina, sandalice i neka torba uz to. Ova na slici je prelijepa i fino se iskombinirala sa svim ovim.


I to je sve za ovaj post. Sljedeći post možda bude već u srijedu ili četvrtak, jer mi u utorak završava škola i pokušat' ću na praznicima izbacivati barem 2 - 3 posta tjedno. Već imam ideje za naredne postove i nadam se da ćete biti zadovoljni.☺

Do sljedećeg posta.
- Danijela.♥

2 komentara: