četvrtak, 18. lipnja 2015.

Jutarnja rutina - ljeto 2015.

Napokon je tu ljeto. Naravno, ne još službeno, ali sudeći po vremenu, bit' će ovo jedno jako vruće ljeto. Za danas vam donosim moju jutarnju rutinu i općenito što planiram raditi preko ljeta. Usput, moram se zahvaliti svojoj najboljoj prijateljici koja me slikala i baš sam zadovoljna, pa se nadam da ćete i vi biti. Pa krenimo.☺☺

Jutros sam se probudila u 8:15h i inače se ljeti ustajem tako. Prvo sam provjerila Instagram, Ask, Fejs i Whatsapp na mobitelu i ustala sam oko 8:30h i gledala sam reprizu K.T.2. Obožavam tu seriju i doslovno sam ovisna o njoj. Uz to, doručkovala sam ovaj namaz Buco i voćni jogurt od višnje. Obožavam to.

Nakon odgledane serije i doručka, otišla sam u kupatilo i obavila higijenu. Istuširala sam se, umila, oprala zube. Na slikama je prikazano što koristim za higijenu zubi i umivanje.☺

Nakon što sam sve obavila u kupatilu, krenula sam se šminkati. Kao što možete vidjeti koristim korektor, maskaru, olovku za oči, tuš za oči i olovku za obrve. Na drugoj slici je prikazano ono što koristim za njegu usana, a to je labelo protiv suhih usana i da vam se usne zaštite od sunca, i uz to koristim ovaj ruž smeđe boje, mada na usnama ostavlja boju trule višnje, ali boja je baš nježna.


Moj izbor za današnji outfit je pao na farmerice, majicu sa znakom beskonačnosti, crne starke i ovu zanimljivu mornarsku torbu sa crvenim autobusom. Na drugoj slici me slikala moja prijateljica (hvala ti :D) pa možete vidjeti kako to izgleda na meni. 

Obožavam nakit, tako da sam za danas odabrala ovaj preslatki prsten u obliku mašne koji svjetluca na suncu i crni sat, koji također svjetluca.☺

Danas sam također svratila do gradske knjižnice i uzela sam ove dvije knjige. A to su 'Želim te' koji je nastavak knjige 'Tri metra iznad neba' i knjiga 'Pedeset nijansi mračniji' a to je drugi dio poznate knjige i filma '50 nijansi sive'. Danas imam u planu pročitati barem jednu knjigu, a odabir sigurno pada na '50 nijansi mračniji' i naravno, zasladit' ću se sa ovom čokoladicom koja će mi dobro doći. U jednoj knjižari sam uzela ovaj notes gdje ću od nove školske godine početi zapisivati nove obaveze.


Nadam se da vam se sviđa ovaj post i moja rutina koju sam danas radila, a sigurno ću je koristiti i tijekom cijelog ljeta, vidjet' ću još. Ja idem sada uživati u čitanju, a vama ostavljam ovaj post.☺♥



Broj komentara: 8:

  1. Super post, imamo sličnu jutarnju rutinu :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odličan post,traperice su predivne,možeš mi reći gdje si ih kupila?♥

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. :) Traperice su kupljene u jednoj trgovini u mome gradu, a zove se Like. :)♥

      Izbriši