petak, 19. lipnja 2015.

Haul post.

Pozdrav drage moje. Danas vam donosim post u kojem ćete vidjeti što sam to kupila u posljednjih dva - tri tjedna. Bit' će tu svačega, od kozmetike do odjevnih predmeta.☺

Za početak, možete vidjeti ovu slatku pincetu za obrve. Ja imam sasvim okej obrve i nema potrebe za čupanjem suvišnih dlačica, ali možda mi nekad zatreba, pa neka je uz mene. Rozi je, kupljen je u DM-u za 20 kn (5 KM).

I u Bipi su konačno došli crni Baby lipsovi! Ne mogu vam opisati oduševljenje kada mi je prijateljica rekla da si napokon stigli. Koštaju kao i predthodni, 18.90 kn. Imate 4 crna Baby lipsa (narančasti, ljubičasti i dvije roze ali različite nijanse.) Ja sam odabrala ovaj.

Ne znam koliko možete vidjeti, ali ostavlja jako lijepu boju:

Sljedeći proizvod jest ovaj dezodorans. Kupljen je u Konzumu, za samo 10 kn. Meni osobno predivno miriše. Miris je malo jak a ja obožavam takve. Imate još 7 različitih dezodoransa, sa raznim mirisima. :)

Ova maskara je kupljena jutros, u DM-a za nekih 16 kn ako se ne varam. Bilo je vrijeme da malo promjenim maskaru i da šanse dam nekoj drugoj. Kad sam došla kući, isprobala sam je i zaista mi je super. Nadam se da će i dalje ostati takva i da se neću razočarati. :)

Ova stvarčica mi je odmah zapela za oko. Ovo je vraćica za kupovinu, a meni je baš zanimljiva. Kada idete u kupovinu, možete je staviti u oblik jagode i staviti u torbu, a kada je potrebno da stavite neke stvari unutra, samo otpustite uže i loptica se pretvori u vrećinu. Također, kupljeno u DM-u za 10 kn.

I za kraj, ova predivna haljina. Nju sam kupila prije dva dana, u jednoj trgovini u mome gradu. Predivna je, do koljena je i pamučna je. Planiram ju nositi za svoj 16. rođendan koji je za 11 dana i jeedva čekam. Da ne dužim, napravit' ću post o mome rođendanu, napisat' ću vam kako je bilo, pa ćete moći vidjeti kako mi stoji.♥

To je sve za ovaj post. Nadam se da vam se neki proizvodi sviđaju, da ste zadovoljni postom i slikama. 
Do sljedećeg posta.
- Danijela.♥




Broj komentara: 6:

  1. Jao, ne mogu da verujem da imate ovaj Baby Lips! :O Kontam da kod nas to nikada neće stići. :'D Prelep je! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogu ti ja poslati, samo reci, hihi. :) Da, slažem se, preljep je i ostavlja prelijepu boju na usnama. :)♥♥

      Izbriši
  2. Super post, imam sličnu haljinu, i odlična je za leto! <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i da slažem se u vezi haljine. :)♥

      Izbriši
  3. super je post :) pogledaj moj blog http://martinaantolovic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši