utorak, 30. lipnja 2015.

Favoriti mjeseca lipnja ☺


Konačno je završio i još jedan mjesec. Sutra je 01.07. i moj rođendan kada napokon punim 16 godina. Presretna sam zbog toga i tijekom ovog tjedna ću vam napisati post o tome kako je bilo i uslikati vam poklone. Ali pređimo sada na favorite ovoga mjeseca koji je polako iza nas. Nema ih mnogo, ali odlučila sam napisati ovaj post jer to radim uvijek pri kraju mjeseca.☺

Za početak, ponovno dezodorans. U svakom post favorita možete naići na neki dezodorans i mislim da sam vam više dosadila zbog toga. Ali šta ću. Slaba sam na predobre mirise i da sam mogla, kupila ih sve koji su bili na polici. Ovaj predivno miriše i ostavlja neki jak ali ljetni miris. Ako imate priliku, kupite i nećete pogriješiti.

Ovaj korektor je kupljen u Bipi za nekih 25 kuna ako se dobro sjećam. Želim ga kupiti već tri godinu dana, ali neki dan u kupovi sa prijateljicom sam konačno kupila i prezadovoljna sam. Odabrala sam nijansi 1 koja odgovara mome licu, tj. boji lica. Imate 5 nijansi, jako lijepo se upije u kožu i prekrije doslovno sve nepravilnosti.

Kao što već znate ili ste čuli. ricinusovo ulje je odlično za rast kose, noktiju, obrva i trepavica. Odlučila sam i kupila sam ga u apoteci ga samo 11 kuna. Ja ga koristim za rast kose i to tako što ga prvo nanesem na kosu, kosu onda zamotam u ručnik i tako mi stoji dva sata i kosu poslije normalno operem. Također ga koristim na rast noktiju. Nanesem ga na štapić za uši i samo s tim pređem preko noktiju. Preporučujem vam da kupite ovo malo čudo jer je odlično i ja već nakon tri tjedna vidim odlične rezultate.

Tko me prati na mom Ask profilu OVDJE zna koliko sam luda za Essence proizvodima. Osim što su super jeftini, uz to su kvalitetni i svaki njihov novi proizvod me oduševi. Ja sam kupila neki dan ovaj crni lak za nokte i moram vam reći da je malo reći odličan.☺

I za kraj još jedna stvarčica za nokte, turpija. Imala sam već jednu ali sam je izgubila na nekom putovanju, pa sam si priuštila novu i odlično radi svoj zadatak. ♥

I to bi sve bilo za ovaj post. Nadam se da vam se proizvodi sviđaju, ako vas nešto zanima, slobodno pitajte. Također bih mi bilo drago kada bi pisali neke ideje za sljedeće postove.☺

Do sljedećeg posta...
- Danijela.♥

4 komentara: