nedjelja, 3. svibnja 2015.

Proljetne kombinacije ☺

Konačno nam je stiglo prelijepo vrijeme, bez kiše i oblaka!  Napokon možemo u ormar spremiti čizme, debele majice, kapute, a početi nositi starke, majice kratkih rukava, i sve ostale dodatke koje smo željno iščekivali da počnemo nositi u ovo lijepo vrijeme.

Ja vam danas donosim nekoliko kombinacija koje možete nositi u školu, šetnju i slično. Nadam se da ćete biti zadovoljni idejama, pa krenimo.☺

Prva kombinacija je ovako jedna klasična. Crna majica, farmerice i starke su pun pogodak za ovako vrijeme i ne možete pogriješiti. Ako već bude malo puhalo, samo uz ovo dodajte neki džemper ili kožnu jaknu.☺

Sljedeća kombinacija je moja omiljena i češto nosim ovo. Znači, farmerice il crne tajice, obična bijela majica, karirana košulja i naravno, umjesto čizmica, starke. Često znam dodati i neki nakit, tipa ogrlice, narukvice, i slično. Ovo je za mene jedna od najboljih kombinacija i ja se najudobnije u tome osjećam.

Sada slijedi jedna malo svečanija kombinacija. Farmerice, bijela majica, bijele tenisice i uz sve to ova preslatka cvjetna jaketica. Ja bih ovo možda obukla kad bi išla u šetnju ili u neki izlazak, a naravno može se nositi i u školu.☺

Također, još jedna klasična kombinacija. Da se ne ponavljam i da ne pišem što je na slici jer i sami vidite, samo ću reći da umjesto čizmica, odlično idu bijele ili crne starke. Nikako ne možete pogriješiti.

I za kraj ovoga posta, meni osobno prelijepa kombinacija. Vojničke hlače su bile hit prošle godine, a kako vidim, bit' će i ove godine i one definitivno nikad ne izlaze iz mode. Uz to bijela majica, balerike i sve to začinite ovom modernom ogrlicom.☺

I to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se svidio, a od sljedećeg tjedna postovi idu kao i prije, svake subote. Do tada, doviđenja.☺♥

Broj komentara: 6: