subota, 18. travnja 2015.

The versatile blogger award.☺

Pozdrav dragi moji. Moram vam priznati da mi je ovaj post dobro došao, jer zaista nemam više ideja za sljedeće postove, pa zato mi vi pišite u komentare što želite čitati i pokušati ću vam ispuniti želju.♥

Što se tiče današnjeg posta, nominirala me http://tvojadorotea.blogspot.com/ Dodjeljuje se blogerkama koje imaju dobar stil pisanja i ja se zahvanjujem Dorotei na nominaciji.♥ Da pojasnim, u ovakome postu se treba napisati sedam činjenica o sebi, pa evo krenimo lagano.☺


7 ČINJENICA O MENI:
1. Jako sam emotivna osoba, svaka me sitnica rasplače i to mi smeta ali nastojim postati jača osoba.
2. Imam jednu najbolju prijateljicu koju obožavam najviše na svijetu i poput sestre mi je.
3. Ne slušam nikada stranu muziku. Jednostavno mi se ne sviđa. Više volim hrvatske, srpske... uglavnom, naše balkanske.☺
4. Imam dva starija brata. Jedan je od mene stariji 17, a drugi 15 godina i obožavamo se. Uvijek smo tu jedne za druge i to najviše volim kod nas. Uvijek su tu za mene, da me upute na pravi put i iznesu svoje mišljenje.♥
5. Jedva čekam ljeto i svoj 16. rođendan. Imam osjećaj da će proslava biti fenomalna jer imam nove i bolje prijateljice nego u osnovnoj.☺
6. Kad sam sama kod kuće, pojačam muziku na najjače i plešem. :D
7. Najviše se volim sređivati kada idem na neko vjenčanje. Volim kada moram birati haljinu, frizuru, šminku i sve ostalo vezano za to. Mislim da nisam jedina djevojka koja to voli.

ZA OVAJ POST NOMINIRAM:


Nema komentara:

Objavi komentar