subota, 7. ožujka 2015.

Što se nalazi u mom neseseru? ☺

Ćao dragi moji. Kao što sam prošli put napisala, današanja tema će biti što se nalazi u mojoj kozmetičkoj torbici. Nema baš mnogo stvari, ali ono najbitnije tu se i nalazi. Pa da ne odugovlačim, krenimo.☺

Ovo je moja kozmetička torbica ili neseser. Kupila sam ga u DM-u za nekih 40 kn, sjećam se da je bio na sniženju da sam kupila dok je jeftin. Zadovoljna sam nesesrom, može mnogo toga stati i baš ima puno prostora, što je meni najbitnije. Jer kada idem na neko putovanje, natrpam neseser raznim glupostima, tako da je to veeliki plus.

A ovako izgleda kada se otvori neseser:


Pa krenimo polako sa stvarima koje se nalaze u nesesru.

Za početak, svi vi ste me mnogo puta pitali na mome Asku što koristim od šminke za školu. Koristim ovu maskaru, tuš, korektor i olovku za obrve (mada uopće ne crtam obrve, ovaj mali češalj za obrve mi nekada dobro dođe).

Zatim slijede sjenila. To je nešto što ja koristim samo kada idem na neka događanja, tipa vjenčanja, rođendani, neke slave itd. Također, opet možete vidjeti da su sva ova sjenila od Essenca (obožavam tu marku) i zaista su super. prvo sjenilo je bež sa šljokicama, onda obično bež i plavo, a u paletici se nalaze bijela, roza, svijetlo ljubičasta, svijetlo roza, plava i zelena.


Zatim slijede ovaj puder i dva laka za nokte. Kao što sam već pisala u jednom od postova, puder ne koristim osim nekih događanja i stavim ga relativno malo, samo na neki prištić ako ga imam i tjt. Što se tiče lakova, ova dva uglavnom koristim ljeti (ni sama ne znam zašto to), ali sljokičaste lakove smatram nekako neprimjerenim za školu, radije bih stavila neki koji nije upadljiv previše. A rozi lak mi je idealan za ljeto i kada malo pocrnim.☺

I sada nešto što se ja pitam zašto sam to kupila. Ovo je četka za rumenilo, a kao što vidite rumenilo ne koristim, onaj tekući tuš je meni grozan i bezveze sam trošila novac. Jako sam smotana kada treba nanijeti tekući tuš, zato preferiram tuš u olovki jer je mnogo praktičniji. A ovu četkicu za sjenila koristim kada ih nanosim, pa ajde barem je to dobro na ovoj slici. :D


I za kraj ovog posta, nešto što svaka druga djevojka ima, a to je rozi Baby lips. Kao što sam na svome Asku već odavno napisala, stalno ga korsitim. Bilo da idem u školu, vanka sa prijateljicama, u posjetu kod rodbine itd. stalno je uz mene i nanosim ga. Zaista je preljep i ima predivan miris. Neću puno o njemu pričati jer sve znate o tome proizvodu. ☺


I to bi bilo to za ovaj post. Ako imate ideje što bih mogla za sljedeći post, slobodno napišite u komentar ili na moj Ask. Uvažam svačije teme. Čujemo se.☺♥







Broj komentara: 6:

  1. odličan post <3 jooj moja sestra ima dva nesesera i puna su joj svakakvih stvarčica iskreno ja ne smijem ni ruku zavući tamo hahahha xd nego ja baš i ne koristim šminku pa ne bih mogla da ti išta kažem i o jednom dijelu ovdje što si navela,ali mislim da sam ja jedna cura koja ne koristi Baby Lips hahaha xd ali dobro čula sam mnogo pohvala za njih ,a nikada sebi ni jedan kupiti ,mislim nikada ne nađem vremena :/
    joooj hahaha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    izvini ali nemam nikakvih ideja šta bi mogla da pišeš u idućem postu ,možda da uradiš neki tag ili da Q&A napraviš ili pfff,da napišeš kako da ureedimo sobu ,stvarno nemam ideje nikakve.
    -emma

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. :) Što se tiče Baby lipsa, eto ako ikad budeš imala priliku, uzmi i ja mislim da ćeš biti zadovoljna. :) I hvala ti na idejama za sljedeći post. Već sam nekoliko ideja dobila na Asku, evo i ti si mi napisala neke, pa sve uzimam u obzir i svaka će tema doći na red. ❤️

      Izbriši
  2. Jao, ni ja ne volim da nanosim ajlajner. Uopšte ne znam da ga stavim kako treba. :D Roze Baby Lips mi se nekada više sviđao, sada ga skoro uopšte ne stavljam. Crveni mi je nekako draži. :D Odličan post! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, ja ne mogu nanositi crveni Baby lips. Predivno miriše, ali mi se ne sviđa boja. A što se tiče ajlajnera, znam samo nanositi onaj u olovci jer su ti najbolji i najpraktičniji. :D I hvala ti puno.♥

      Izbriši