subota, 14. ožujka 2015.

O&A


Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: crna i plava. ☺
13. Po tvome mišljenju, koji je najveći problem današnjih tinejdžerica?
- Garderoba. Koliko smo samo puta rekle onu poznatu rečenicu 'Nemam što obući?' :D
14. Koliko godina imaš?
- 15 ipol.
15.Koliko ti i kako učiš?
- Učim dva sata dnevno, a način kako učim sam pisala u ovome postu http://mylittlecorner0102.blogspot.com/2015/02/savjeti-za-ucenje.html
16. Koliko si visoka i koliko imaš kg?
- Visoka sam 173 cm i teška 61 kg. (I znam da će stizati na Asku anonimne uvrede da sam debela, ali kada pogledate realno, to je idealna kilaža na moju visinu i ja sam prezadovoljna sa njom.)
17. Kada si rođena?
- 01.07.1999.
18. Imaš li skroz čisto lice bez bubuljica?
- Da, samo kada trebam dobiti izađe jedna - dvije bubuljice ali prođe to odmah.☺
19. Najbroji neke trgovine u svome gradu gdje najviše kupuješ odjeće?
- San, Like, Image i Tash.
20. Sa koliko si se godina počela šminkati?
- Sa 15 godina, tj. kada sam krenula u srednju.☺

I eto, to bi bilo to za ovaj post. Nadam se da vam se sviđa.☺ Prijedloge za sljedeći post slobodno pišite ovdje ili na mome Asku. Čujemo se.♥♥

2 komentara:

  1. Hejj devojko!Kako je čudno što sam tek sada shvatila da me pratiš i da ti se sviđa moj blog,hvala ti na tome,i oprosti što pre nisam videla,sada mi je čak i bezveze.No uglavnom,od kada sam videla pratim te i čitam tvoje postove.Sada sam sela i pročitala svaki od početka do kraja.Divna si zaista!Samo tako nastavii!Lyyy,kisses :-*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jao, hvala tebi na divnim riječima. Šaljem ti veeliki pozdrav i poljubac. :-* ♥

      Izbriši