Preskoči na glavni sadržaj

Kako urediti sobu?

Hello dragi moji. Ovaj post ide danas, jer sutra neću imati vremena za sebe, a kamoli za blog i da pišem post pa sam zato odlučila da danas ide ovaj post.☺

Soba je jedan kutak gdje mi većinu svog slobodnog vremena provedemo. Zato je i bitno da ona bude uredna, čista i da ima sve što jedna soba treba sadržavati. Naravno, velikoj većini je teško složiti sobu (uključujući i mene), jer uvijek treba nešto složiti, baciti u smeđe, očistiti prozore. Ali kada se sve to sredi, budemo zadovoljni i uživamo u svome malome kutku.
Ja osobno volim male sobe i imam malu sobu, ona je najmanja prostorija u stanu i kada budem imala jednom svoj stan, znam da ću opet odabrati da imam malu sobu. Kada imate manju sobu, onda nema toliko nereda, smeća i previše slaganje, nego se sve u roku 15 minuta složi što se treba složiti. 

Što se tiče moje sobe, ja imam jedan ormar srednje veličine i smještan je kraj ulaznih vrata. Kada se uđe u sobu, pogled je odmah na krevet, a kraj kreveta je stolić na kojem držim lampu, uokvirenu sliku, posudice sa nakitom, mirisne svijeće, neke dokumente i sl. Kraj stolića mi se nalazi stolica, pa tako kada sam lijena da stavim odjeću u ormar, odložim je na stolicu i mirna sam. :D



A sada ću vam dati neke savjete za uredniju sobu:

1. Manja soba neka bude svjetlija. Ako imate manju sobu, onda je bitno da zidovi budu neke svjetlije boje, a ako je soba veća, onda može i tamije boje. Ako su vam zidovi tamnije boje, onda je bitno da se tepih, posteljina i sl. slažu sa tom bojom i da ne odskaču previše jer će onda to stvarno ružno i neukusno izgledati.

2. Napravi malo mjesta na polici koja je obično zatrpana knjigama i bilježnicama te njezin donji dio oblijepi s ukrasnim papirom ili tebi dragim posterom. Nakon toga na nju možeš staviti neke od svojih omiljenih stvari koje imaju i ukusnu ambalažu kao npr.bočicu svog omiljenog parfema. Tako ćeš stvoriti pravi mali ženski kutak.

3.Nabavi kutijicu koja je dovoljna velika da u nju stane tvoj nakit te ju ukrasi svojim omiljenim motivima. Osim što ćeš uljepšati svoju sobu, to može biti i originalni dar za tvoje prijateljice.

4. I za kraj, ja vam ne savjetujem da televiziju i računala držite u svojim sobama. Tako uopće ne pridonosite kvalitetnome snu. Televiziji i računalu je mjesto u dnevnome boravku.

I to bi bilo to za ovaj post. Slobodno pišite svoje komentare ako vam se post svidio ili ne. Također, pišite mi i prijedloge za sljedeći post pošto nemam zasada više ideja što bih pisala, pa bih voljela čuti vaše mišljenje.☺♥♥





















Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Tko je Cro - bazar i zašto me oduševio?

Prije tjedan dana odlučila sam obaviti svoju prvu online kupovinu sa nekog od našeg domaćeg sajta. Sasvim slučajno sam naletila na Cro - bazar i ostala oduševljena! Cijene su iskreno smiješne za kvalitet koji dobijete, jako su ljubazni i imaju najbolji nakit koji sam ja vidjela. Zašto sam baš njih odabrala za prvi kupnju? Mnogo mi je lakše da plaćam pouzećem ili virmanom i takve sada stranice i tražim. (Ako znate takvu neku, pišite mi u komentare.)
Odmah sam naručila nešto sa njihove stranice i došlo mi je za 2 radna dana. Zaista sam ostala oduševljena brzinom i kako su sve lijepo spakovali u paketić. Moj paketić je stigao u malo većoj rozoj koverti sa potrebnim podacima. A sada pređimo na stvarčice koje sam naručila.
Naručila sam komplet prstenova i 3 u 1 ogrlicu. Od njih pri svakoj narudžbi dobijete i mali poklončić, tipa naušnice kao i ja sada. Uz sve to, naravno dobijete i malo pismo.


Link za prstenja OVDJE
Link za ogrlicu OVDJE
Njihov poklončić:
Da li ste posjetili njihovu strani…

O&A

Pozdrav dragi moji. Za danas sam vam pripremila O&A post. Ja sam vas zamolila da me pitate na mome Asku pitanja i evo, vi ste me pitali, izdvojila sam 20 zanimljivih pitanja, pa krenimoo...♥

1. Što trenutno od odjeće imaš na sebi?
- Crnu trenerku, bijelu majicu i čarape. :D
2. Dali si zaljubljena?
- Da.☺
3. Omiljeni film?
- Gospodar vjenčanja. Najjači film ikada, obavezno pogledajte. Ja sam ga sinoć gledala u kinu.
4. Omiljena pjesma?
- Imam nekoliko pjesama: Mašina, Nikome ni reč, Škrinja jubavi i Okus mentola.
5. Horoskopski znak?
- Rak.
6. Glasna ili tiha muzika?
- Glasna.
7. Koliko ti treba vremena da se spremiš za školu?
- 15 do 20 minuta.
8. Dali se farbaš?
- Ne, volim svoju boju kose i ne mislim je mjenjati.☺
9. Imaš li neki nadimak?
- Svi me zovu Dana.
10. Koji smjer ideš u srednjoj?
- Hotelijersko - turistički tehničar (HTT).
11. Što radiš u slobodno vrijeme?
- Idem sa prijateljicama vanka, slušam muziku, odgovaram na Asku...
12. Najdraža boja?
- Imam 2 najdraže boje: cr…

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu: - Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...) - Set kozmetike, parfem. - Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem. - Nešto od odjevnog predmeta.


Poklon za mamu: - Omiljena knjiga. - Također nešto od nakita. - Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve. - Set kozmetike. - Buket svijeća.
Pokl…