nedjelja, 29. ožujka 2015.

Favoriti ožujka.☺

Hello. Odlučila sam napraviti iznimku i danas napisati post, pošto mi se ne čeka zadnji dan ovog mjeseca. Pa da ne duljim, krenimo mi na favorite.☺

Prva stvar je ova maska za lice. Ona je od cinka i bijele gline. Možete je naći u DM-a za 10-ak kuna. Naravno, imate različitih maski, ali ja sam odabrala ovu i zaista sam zadovoljna. Preporučuje sam dva puta tjedno da se koristi.

A sada nešto za što se pitam zašto sam kupila ali opet je mogu uz nešto kombinirati. A to je ova crvena torba. Ja nisam ljubitelj crvene garderobe, cipela, torbi i najviše volim crnu boju, ali u tome trenutku u trgovini nisu imali crne samo ovu. Mogu kombinirati samo kada obučem sve crno, pa ubacim ovu torbu da 'ubije' tu monotoniju. Ne gledajući sad boju, torba je zaista lijepa, može se nositi kako god želiš i ima dosta prestora što je meni najbitnije.


I sada naravno, moj apsolutni favorit ovog mjeseca je lak. Obožavam ovakve boje. Na slici je ispala crvena boja laka, a zapravo je boja trule višnje. Lak sam kupila prije 2 tjedna i od tada ga stalno upotrebljavam.☺

Ovo sam jučer kupila u DM-u za 15 kn. Ruž u obliku labela, hajdemo tako reći. Iako je rozi ruž, na usnama ostavlja boju između roze i crvene i meni se to zaista sviđa. Nijansa je E127 Stiff pink.☺



RANDOM STVARI:

Odlučila sam ubaciti random stvari. Ima ih 3.

Prve dvije random stvari su Nescafe. Jedna je od vanilije, a druga od čokolade i banane koja ne sadrži kavu. Ja nisam ljubitelj kave i ne volim miris kave, ali zato je Nescafe pun pogodak. Iako piše da s vanilijom ide prokuhana voda, to je netočno. Uz Nescafe obavezno ide ugrijano mlijeko, a ne voda. Okus je mnogo bolji i mnogo ljepši. Oba jako lijepo mirišu i preporučujem!☺

A sada jedna stvar koju sam dobila od brata. Ovo je prvi put da je pogodio moj okus i kupio mi što mi se zaista sviđa. To je ovaj mornarski sako i zaista je predivan. Ubrzo imam jedno vjenčanje i obavezno ću nositi ovo uz moju kombinaciju za taj dan.☺

I to je to. U subotu izbacujem novi post. Naravno ako ne promjenim mišljenje, pa post izbacim prije, možda srijeda ili četvrtak. Nadam se da vam se barem neke moje stvari sviđaju. I naravno, kao i uvijek pišite mi svoje mišljenje i što želite u narednim postovima čitati. Do skora...

- Danijela.♥







2 komentara: