subota, 28. ožujka 2015.

Dali je zaljubljen u mene?☺

Pozdrav dragi moji. I napokon je subota. I naravno, dan za još jedan post. Počeli su već praznici, pa ću sada malo češće izbacivati postove, barem 2 posta u tjednu. Dobila sam nekoliko prijedloga da napišem post o tome kako znati da je neki dečko zaljubljen u mene. Ja sam malo to proučila, pa sam odlučila danas o tome pisati i nadam se da ćete biti zadovoljni postom. Pa da ne dužim, krenimo.


1. Ako mu se sviđaš, pokušat' će ti se približiti na razne načine. Tražit' će razlog da s tobom priča o bilo čemu, iz nekih nepoznatih razloga će te slučajno dodirivati, škakljati te i sl. Na tebi je zadatak da obratiš pozornost na govor njegovog tijela.

2. Cilj je da ga ti uhvatiš dok te promatra. Naprimjetno, 'preko oka', provjeri gleda li te. Uzvati pogled i otkriji je li brzo okrenuo glavu. To može bit znak nervoze. Ali opet morate znati da postoje oni dečki koji su sramežljivi i koji se trude sakriti svoje osjećaje i ne žele biti otkriveni.

3. Ako prijatelji znaju da se sviđaš svojoj simpatiji, neće se moći suzdržati od smijeha. Promatraj ih kako se ponašaju u tvojoj blizini. Možda ti nešto otkriju što do tada nisi znala.

4. Hmm, djeluje sramežljivo u tvojoj blizini? Smiješi ti se bez razloga? Dolazi češće do tebe i želi s tobom pričati? Ne znam za tebe, ali meni se čini da se tu nešto opasno događa. ;-)

5. Ako se sviđaš simpatiji, bit' će očarana i najvećom gluposti koju izvališ. Smijati će se tvojim šalama, mada nisu uopće duhovite.

6. Odjednom se zanima za tvoje najdraže bendove, hobije ili pjevače? Očito je da ga zanima što voliš jer želi imati više zajedničkih tema za razgovor. Ukratko – želi te upoznati.


Kako ćeš znati da se sviđaš simaptiji? Ako radi većinu ovih stvari. Također, nisu svi dečki isti i ne pokazuju svi ljubav na isti način. Ovi znakovi variraju od osobe do osobe, ali kada ih jednom otkriješ, nemoj ih ignorirati.

I to je to. U utorak vam pišem Favorite ožujka i nadam se da će ih biti. Već sam neke stvari slikala, prebacila na laptop, a neke moram slikati jer sam ih jutros kupila. Također, već sam napisala post za sljedeću subotu i nadam se da će vam biti dobar.☺ Čujemo se.♥


4 komentara:

  1. presladak post :) nikad nisam imala sreće u ljubavi, ali ovi savjeti bi mi mogli pomoći :)

    New post with Zorannah !
    Visit if you like, I'd be thankful :) xoxo

    http://neellzzstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti.❤️ Nadam se da će nekada biti od pomoći.☺

      Izbriši
  2. Super post,dobro si se dosjetila teme.
    Posjeti moj blog i komentiraj ga; http://moonlighthelp.blogspot.com/
    Unaprijed hvala. <3

    OdgovoriIzbriši