utorak, 3. veljače 2015.

Pokloni za Valentinovo.♥

Uskoro se bliži taj 14.2. Svi se pitaju što pokloniti svojoj boljoj polovici. Ili možda, što pokloniti svojim roditeljima. Valentinovo nije dan kada se kupuju darovi samo za dečke ili djevojke, već i za roditelje. Na taj im način pokazuju da ih volite i da vam je stalo do njih. Zato što se bliži taj famozni 14.2. donosim vam ideje što pokloniti svome dečku/curi, najboljoj prijateljici i roditeljima. Stavit' ću vam i nekoliko diy ideje za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.☺♥

Pokloni za dečka:
- Dobar parfem.
- Set za mušku kozmetiku.
- Karte za utakmicu.
- Duks.
- Nešto za računalo, tipa igrica, USB i sl.
- CD omiljenog pjevača.




Pokloni za najbolju prijateljicu:
- Nešto od nakita (naušnice, ogrlica, set prstenova...)
- Set kozmetike, parfem.
- Omiljena knjiga sa nekim interesantnim nazivom i sadržajem.
- Nešto od odjevnog predmeta.



Poklon za mamu:
- Omiljena knjiga.
- Također nešto od nakita.
- Neku lijepu torbu ili privjesak za ključeve.
- Set kozmetike.
- Buket svijeća.

Poklon za tatu:
- CD omiljenog pjevača.
- Dobru knjigu.
- Plišano srce ili šolja na kojoj piše 'Za najboljeg tatu.'
- Karte za utakmicu nekog omiljenog kluba.
- Ručni sat.



Nadam se da sam vam barem malo olakšala što se tiče poklona za Valentinovo.☺ 
Za vikend očekujte novi post. Slobodno mi pišite ideje za post. Pozdrav.♥♥












4 komentara:

  1. Sve ideje mi se dopadaju, dobar post. :)

    Zapratite me, uzvraćam:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super je post, samo mi se jedna stvar ne dopada, nemoj se ljutiti, alii to pričam zbog tebe, da bi tvoj blog bio posećeniji...Ne sviđa mi se to što je to poklon za dan zaljubljenih/valentinovo kako vi to zovete, taj poklon treba da bude za simpatiju/dečka/devojku, a ne poklon za drugaricu,tatu,mamu..Ali su ideje odlične, samo tako nastavi♥


    Poseti moj blog: http://kikaa99.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti na komplimentima. :-) A što se tiče ovog drugog dijela, ja sam za to da se taj dan kupi poklon i za roditelje ili najbolju prijateljicu, zašto ne? Ali svatko ima različito mišljenje i ja ga prihvaćam. :-)♥

      Izbriši