subota, 14. veljače 2015.

Kombinacije, make-up i frizure za školu.☺

Sad nam slijedi toplije vrijeme i debelu odjeću možemo polako spremiti u ormare i izvaditi neke malo tanje majice, ali opet uz sebe imati neki kaputić ili kožnu jaknicu. U ovome postu vam donosim nekoliko kombinacija, primjere kako se možete našminkati i koju frizuru napraviti za školu. Pa da ja ne pišem puno, krenimo...

Za prvi primjer imam jednu ovu ležernu kombinaciju. Dok sam u osnovoj mrzila nositi trenirke, sada u srednjoj sam non-stop u trenerkama, nekim udobnim majicama, jaknici i tenisicama. Jednostavno, počelo mi se to sviđati i sve sam manje u farmericama. Važno mi je da mi je u školi udobno jer sam ipak tamo 7 sati, što nije uopće malo, zar ne?

Za drugi primjer imamo jednu baš lijepu kombinaciju. Majica mi se baš sviđa i baš je fora. Obožavam neke velike printove na majicama. Jedne standardne malo iscjepane farmerice i crne starke. Odlična kombinacija!☺

Sada također jedna ležerna kombinacija. Kao što vidite na primjerima, počela sam obožavati crne starke i planiram kupiti jedne na proljeće. Uz sve doslovno idu, kao i bijele. Što se tiče kombinacije, također je lijepa i čak malo neobična zbog ove majice. Kapa mi se baš sviđa i kada bih je našla negdje u trgovini, bez razmišljanja bih je kupila.


A sada pređimo na make-up. Ja osobno smatram da ne treba pretjerivati sa šminkom za školu. Tko ima problematično lice sa bubuljicama, aknama i drugim nepravilnostima, može koristiti CC kremu, a tko ima manje bubuljica BB kremu, malo maskare, ako znate staviti tuš (mada uopće nije nužan i možete bez njega, ali ja ga nanosim za školu. Naravno tuš počnite nanositi kada krenete u srednju), neko sjajilo tipa rozi Baby lips (on mi je idealan za školu). To je sasvim dovoljno za školu i zaista shvatite da škola nije mjesto gdje će vam se gledati dali ste se našminkali ili ne.☺



A sada frizure... Nekome stoji ravna kosa, nekome kovrčava, nekome visoki rep, spuštena kosa, itd. Vi najbolje znate što vama stoji i tako nosite u školu. Dati ću vam par primjera što možete napraviti sa kosom, pa odlučite i malo eksperimentirajte.





I to je to za ovaj post. Nadam se da sam vam barem malo olakšala što se tiče ovih tema za školu. Danas je Dan zaljubljenih i provedite ga uz voljenu osobu, a ako nemate dečka, nemojte biti tužni. Niste jedini koji nemate dečka, ima nas još gomila. :D Kupite si slatkiše, nađite neki dobar film i uživajte. Do sljedećeg posta, doviđenja.♥




























4 komentara: