subota, 7. veljače 2015.

Kako do savršenog tijela?

Pozdrav dragi moji. I evo, napokon je subota i dan za još jedan post. Dugo sam razmišljala o čemu bih mogla pisati i odjednom mi je sinula ideja da vam pišem o tome kako imati savršeno tijelo. Mnogo puta sam na Asku dobila pitanja o tome kako imati ravan trbuh, lijepe noge, oblikovanu stražnjicu. I sada ću o svemu tome napisati u ovome postu. J

- Savjeti za ravan trbuh i zategnute noge. -
Smatram da je ovo san svake djevojke, zar ne? Ravan trbuh i dobre noge ćete uspjeti dobiti samo ako počnete paziti na prehranu i počnete vježbati. Najvažnija je redovita i zdrava prehrana. Pokušajte izbaciti sve nezdravo, tj. slatkiše, grickalice, tjesteninu, bijeli kruh, gazirana pića, masnu i brzu hranu, kupovni sokovi. Naravno da svi mi volimo više ovo jesti, nego zdravo, ali za lijepo tijelo se treba potruditi. Okej je i to unositi povremeno, ali u vrlo malim količinama. Potrudite se više jesti voća, povrća, mliječnih prerađevina, žitarica, bijelog mesa, ribe. Također je važno da i pijete zdravo, čajeve (zeleni čaj ubrzava metabolizam i pomaže pri mršavljenju), voda (ona pročiščava organizam i također je vrlo dobra za mršavljenje) i sokovi od cjeđenog voća. Zapamtite da je bitno da se NE IZGLADNJIVATE jer će vam samo gore biti. Jedite zdravije. Ujutro za doručak možete pojesti neke žitarice uz jogurt. Za ručak pojedi ono što je skuhano, a ako je taj ručak malo nezdrav i masan, na tanjur stavite malo manju količinu. Također vam preporučujem da prije ručka popijete malo vode, čisto da vas zasiti. Za večeru pojedite dva kuhana jaja ili neku salatu. U prijepodnevnim i poslijepodnevnim satima (najbolje oko 10:30 i 16 h) ubacite jedan sasvim lagan obrok, to može biti jabuka, kruška ili neko drugo voće.

A sada također još jedan važan dio za mršavljenje, a to je vježbanje. Ako nemate mogućnost da idete u teretanu, onda je najbolje da radite kardio vježbe. A što su to kardio vježbe? Kardio vježbe su grupa vježbi niskog inteziteta koje se redovito izvode duži vremenski period. U kardio vježbe spadaju: preskakanje užeta, aerobic ples, vožnja bicikla, trčanje, hodanje uzbrdice, brzo hodanje i plivanje. Na internetu imate zaista mnogo videa. Također vam preporučujem vježbe od Renate Sopek. Zaista su super i učinkovite.



- Savjeti za oblikovanu i zategnutu stražnjicu. -
Današnjim djevojkama je se više bitnije da imaju lijepu i oblizovanu stražnjicu. Donosim vam nekoliko vježbi.
• Iskorak (što je iskorak veći to je i veći utjecaj na stražnjicu),
• Podizanje kukova
• Čučanj uza zid
• Zanoženje
Poželjno je da svaku vježbu ponavljate 12 do 15 puta.



I to je to za ovaj post. Nadam se da vam se svidio i da će biti od pomoći. J
Do sljedećeg posta...♥







4 komentara:

  1. Odlično! :D
    BTW: Pogledaj moj post! http://savjetik.blogspot.com/2015/02/kako-urediti-svoju-sobu.html

    OdgovoriIzbriši
  2. mnogo volim da citam tvoje postove,super si;3

    OdgovoriIzbriši