nedjelja, 1. veljače 2015.

Favoriti mjeseca sječnja.☺

Pozdrav dragi moji. Ja sam Danijela sa Aska @dajemsavjete52053 . Napokon sam i ja otvorila svoj blog. Dugo sam razmišljanja dali da ga otvorim ili ne, i na kraju sam odlučila. Za početak da vam kažem, postovi će ići samo jednom tjedno, i to subotom ili nedjeljom, zavisi kada budem imala više vremena. ♥
A sada krenimo na prvi post. Kao što u naslovu vidite, ovaj post ću posvetiti o favoritima mjeseca siječanja. Nema ih mnogo, ali sa svim sam proizvodima prezadovoljna pa krenimooo...

Moj prvi favorit je ovaj puder. Nisam ljubitelj pudera, ali kada je neka zabava, tipa vjenčanja, rođendana i sl. zašto ne staviti malo pudera, barem na neke prištiće. Ja sam koristila ovaj Look my Bipa. Nijansa je broj 13 i meni se zaista sviđa. Nije pretjerano skup, dođe oko 20-ak kuna.


Što se tiče ovog proizvoda, iskrena da budem, nisam ga viđala kod cura na blogovima, pa sam ga ja odlučila staviti u svoj post. Riječ je o Balea laku za kosu. Doslovno mi je spasio život u sječnju, jer sam imala sakakvih događaja i trebao mi je neki lak koji će napraviti da mi frizura traje cijeli dan. Ni ovaj proizvod nije skup, u DM-u ga možete naći također za 20-ak. kuna. 

A sada, moja omiljeena maskara. Essence Get big lasher. Tko je nije kupio, preporučujem da je kupi prvom prilikom. Koristila sam par maskara od Essenca i nisam bila pretjerano zadovoljna. Jednom prilikom mi je prijateljica rekla da uzmem tu i da nemam ništa za izgubiti. Naravno, poslušala sam je i zahvalna sam joj za preporuku. Predobra četkica, daje volumen trepavicama, čista desetka!☺

I sada na red dolazi Nivea krema. Opće je poznato da su Nivea kreme odlične za ruke i općenito cijelo tijelo. Daje neki lijepi sjaj koži i predivno miriše. Moja svrha je ta da ju koristim za usne. Znam da zvuči čudno, ali da. Čim mi usne ispucaju nikako mi labelo ne može pomoći. I za to mi je opet prijateljica preporučila da koristim Niveu, tj. da je stavljam na usne i zaista je bila u pravu. Svima vam preporučujem da ju počnete koristiti jer će vam se usne sljedećeg dana odmah oporaviti. Ja sam ovu platila 25 kn, a imate u malim kutijcama za 5 kn. Meni je ova praktičnija od male kutijce.


Na redu je Baby lips. Kako da ičiji blog prođe bez Baby lipsa? Moj jedini i najbolji Baby lips je rozi. Kupila sam ga nekada u 11 mjesecu, ali tek sam ga počela koristiti u 12 za neka vjenčanja i sl. a od nove godine sam ga počela nositi i za školu. Jako lijepa boja, fino miriše i ja sam siguna da ga vi odavno imate. Jedina zamjerka mi je u cijeni, jer zaista smatram da su ga precjenili. Ipak dati 18 kn za jedno labelo nije malo, zar ne?☺



Lak. Šta reći o ovome?! Jedan zaista lijepi lak. Nisam neki ljubitelj nježnih boja lakova, ali me ovaj osvojio. Na noktima ostavlja jedno jako lijepu boju roze i svi ga mogu nositi, jer zaista nije upadljiv. 

I za kraj jedna stvarčica koja mi spašava život u školi, na putovanju ili kada sam na tjelesnome. Malo ogledalce i češalj. Zaista je praktično i svugdje ga nosim sa sobom. Baš je foraa i kupila sam ga u DM-u za 20 kn. ☺


I eto, to je to za ovaj post. Ako vam se svidio, komentirajte, pišite mi ideje što bi voljeli čitati u sljedećem postu, pa ću odlučiti. Poozdrav.☺♥♥
























Broj komentara: 14:

  1. Post je odličan...Nije mi ništa čudno što stavljaš Niveu na usne, to i ja radim ahah :') Inače napisala si kako ti je omiljeni rozi baby lips, i meni je takođe ahaha, presavršeno miriše ii mnogoo lepu bojuu ostavlja ^___^ I imam istoo ovu četku za kosuu sa ogledalom, ii stvarno jeste jako, jako praktično, ne idem nigde bez njega..Super post inače, samo tako nastavi, divno si započela:) ♥

    Poseti moj blog♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno. Baš mi je drago što smo slične po proizvodima, hehe.☺ Naravno da ću posjetiti i pratim tvoj blog. :-)♥♥♥

      Izbriši
  2. Super je post. :) Puno mi je pomogao. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post.I moj omiljeni baby lips je roze. <3 ^^

    http://ksenijalukic79.blogspot.com/ uclani se <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Baby lips jee naj! I nastavi pisati,vidi se da lijepo pises. Uzvrati follow: http://nevergiveup656.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti punooo.❤️ Hoću, pratit' ću tvoj blog.:-)

      Izbriši
  5. Odličan post za početak, samo tako nastavi, želim ti sreću! :)

    Zaprati me:
    http://shineperfection.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši